پیام سپاهان
وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:
پایداری و توسعه در تولید، از اولویت‌های دولت در بخش کشاورزی
جمعه 6 ارديبهشت 1398 - 03:27:29
پیام سپاهان - وزیر جهاد کشاورزی گفت: پایداری و توسعه در بخش تولید محصولات کشاورزی، از اولویت‌های اصلی دولت است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در نطنز، محمود حجتی بعد از ظهر امروز در بازدید از مجتمع کشت و صنعت خالد آباد در بخش امام زاده شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایداری و توسعه در تولید، از اولویت های مهم دولت در بخش کشاورزی است.
وی افزود: دولت در نظر دارد تا این موضوع را در قالب طرح حمایت از اقتصاد مقاومتی از جمله توسعه گلخانه‌ها و کشت گیاهان داروئی، ترویج دهد و با حمایت‌های دولت و مجلس علاوه بر وام اشتغال روستائی، تبصره 18 هم وجود دارد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تبصره 18 تسهیلاتی را در اختیار تولید کننده قرار می‌دهد که بخشی از آن مورد حمایت یارانه‌ای دولت است و همچنین موارد استعلامی بانک‌ها را دولت تضمین می‌کند.
وی پیرامون مشکلات کشاورزان شهرستان نطنز تصریح کرد: در بازدیدی که امروز از شهرستان نطنز انجام شد، جلسه‌ای با کشاورزان داشتیم که مشکلاتشان را بیان نمودند که عمده این مشکلات، موضوع کنتور هوشمند برداشت آب از چاه‌ها بود.
حجتی خاطرنشان کرد: این موضوع که برای کشاورزان این منطقه به موضوع حساسی تبدیل شده است، پیگیری خواهد شد و با همکاری وزارت نیرو، سعی می کنیم این مشکل را حل کنیم تا حقی از آنها ضایع نشود.
کد خبرنگار: 13093
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95519/پایداری-و-توسعه-در-تولید،-از-اولویت‌های-دولت-در-بخش-کشاورزی
بستن   چاپ