پیام سپاهان
حضور کاشان در نمایشگاه کتاب تهران با 200 عنوان کتاب
شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 10:33:04 AM
مهر

پیام سپاهان- محمد نظافتی ضمن اشاره به برپایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار داشت: شهرستان کاشان نیز همانند سایر شهرستان‌های سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و یکی از ناشران این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

وی با بیان اینکه این انتشارات با 200 عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد، افزود: حدود 50 عنوان از این کتب چاپ اولی است در حالی که این انتشارات تاکنون حدود 800 عنوان کتاب منتشر کرده است و موضوعات کتب ارائه شده در نمایشگاه کتاب نیز بیشتر در حوزه کتب عمومی، تاریخ، تکنولوژی و ادبیات است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه کتب ارائه شده در مورد کاشان شناسی به 20 عنوان می‌رسد، ابراز داشت: این انتشارات تاکنون چهار مرتبه ناشر برگزیده انتخاب شده است به نحوی که سه سال ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی تهران و یک سال نیز ناشر تقدیر شده سال انتخاب شده است و این مهم تنها بخشی از افتخارات این انتشارات کاشانی است.

وی ضمن اشاره به برپایی غرفه روستای دوستدار کتاب کاشان در سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: طی روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت، غرفه روستای علوی کاشان به عنوان روستای دوستدار کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/95622/حضور-کاشان-در-نمایشگاه-کتاب-تهران-با-200-عنوان-کتاب
بستن   چاپ