پیام سپاهان
حسینی: اولویت اصلی ما لیگ قهرمانان آسیا است
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 15:22:39
پیام سپاهان - بازیکن تیم ذوب آهن‌گفت: تیم در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و با آمدن علیرضا منصوریان شرایط رو به رشدی کسب کردیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محمدرضا حسینی بازیکن تیم‌ ذوب آهن اصفهان در خصوص بازی برابر پرسپولیس گفت: بازی خوب و جان داری بود. حساسیت بازی برای دو تیم بالا بود. هم ما و هم پرسپولیس موقعیت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم توپ را وارد دروازه کنیم. بازی ابتدا فیزیکی بود و در فوتبال این مسائل پیش می آید.
وی در رابطه با تفاوت شرایط فصل اول و حال حاضر ذوب آهن افزود: شرایط تیم در نیم فصل اول خوب نبود. مسائلی وجود داشت که روی تیم تاثیر گذاشته بود و با آمدن علیرضا منصوریان حواشی جمع شد و خدا را شکر به روند رو به رشدی دست یافتیم.
حسینی در خصوص تمدید قرارداد با ذوب آهن اشاره کرد: قراردادم پایان فصل تمام می شود.در حال حاضر بازی های مهمی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا داریم و تمرکز اکنون روی بازی ها است تا بعد از لیگ ببینیم چه اتفاقی می افتد.
وی همچنین افزود: در لیگ باید جایگاهی در شان ذوب آهن به دست بیاوریم و جایگاه ذوب آهن این نیست. در لیگ و آسیا تلاش می کنیم و آسیا اولویت اصلی ما است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95973/حسینی--اولویت-اصلی-ما-لیگ-قهرمانان-آسیا-است
بستن   چاپ