پیام سپاهان
اثربخشی رونق تولید با ورود متخصصان به بازار کار
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 14:09:04
پیام سپاهان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رونق تولید زمانی اثربخش خواهد بود که متخصصان و کارگران مفید به میدان بیایند و به بیانی دیگر باید ارزش گذاری لازم برای نیروی کار انجام شود تا اثرات مطلوب نمایان شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، صبح امروز(دوشنبه) محسن نیرومند در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، اظهار کرد: روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران تبریک می گویم و از شرکت فولاد مبارکه اصفهان که بدون هیچ منتی با ما همکاری دارند متشکریم.
وی گفت: از آبان ماه 97 فراخوان ثبت نام این جشنواره آغاز شد و بالغ بر 1300 واحد ثبت نام، نهایی شدند و انتخاب و داوری این واحدها بسیار دشوار بود، چراکه از بین 1300 واحد، تنها هشت واحد برگزیده باید انتخاب می شدند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اقداماتی در خصوص به کار گرفتن بهبودیافتگان انجام شده است، چراکه کار، مهمترین بازدارنده برای آنان است و امروز از مدیرانی که بهبودیافتگان را به کار گرفته اند، تقدیر می‌شود.
رئیس کانون انجمن صنفی کارگری استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم، گفت: رونق تولید زمانی اثربخش خواهد بود که متخصصان و کارگران مفید به میدان بیایند و به بیانی دیگر باید ارزش گذاری لازم برای نیروی کار انجام شود تا اثرات مطلوب نمایان شود.
آرش احمدی افزود: 52 درصد جامعه متشکل از کارگران هستند که در امر خرید و تولید این تعداد بسیار موثر خواهند بود و باید گفت، خواسته های نسل جدید با قدیم کاملا متفاوت است و پیشرفت به غیر از برآورده کردن نیازهای کارگران حاصل نمی شود.
وی ادامه داد: امروزه نیروی کار صرفا برای معشیت به میدان می آید که این موضوع در آینده بسیار زیان آور خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96006/اثربخشی-رونق-تولید-با-ورود-متخصصان-به-بازار-کار
بستن   چاپ