پیام سپاهان
بازی معوقه هفتم هجدهم لیگ برتر فوتبال
دایی و علی منصور به هم رسیدند
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 14:09:32
پیام سپاهان - تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، تیم ذوب‌آهن اصفهان روز سه‌شنبه از ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر میزبان نارنجی پوشان تهرانی است.
این بازی به علت حضور تیم ذوب‌آهن در جام باشگاه‌های آسیا و فشردگی بازی‌های این تیم لغو شده بود که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ اکنون زمان خوبی برای برگزاری این بازی است.
سبزپوشان اصفهانی این ماه‌ها با حضور علیرضا منصوریان جان تازه‌ای گرفته‌اند. آن‌ها از زمان حضور منصوریان روی نیمکت این تیم 8 پله صعود داشته‌اند. اکنون ذوبی‌ها از 26 بازی که انجام داده‌اند، 33 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده هفتم جدول قرار دارند.
از طرف دیگر شاگردان علی دایی در پنج بازی اخیر خود هیچ پیروزی کسب نکرده‌اند. 3 تساوی و 2 شکست حاصل کار آن‌ها در 5 بازی اخیر بوده است. سایپایی‌ها از 26 بازی، 32 امتیاز به دست آورده‌اند و یک پله پایین‌تر از ذوب‌آهن و در رده هشتم قرار دارند.
بازی رفت این دو تیم در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شد که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. البته در آن زمان امید نمازی روی نیمکت سبزپوشان حضور داشت.
این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است؛ چراکه ذوبی‌ها در تلاش‌اند لیگ را با بهترین جایگاه ممکن تمام کنند. آن‌ها اگر بتوانند سایپا را شکست دهند یک پله صعود می‌کنند و در رده ششم قرار می‌گیرند. از سوی دیگر نارنجی پوشان نیز اگر در این بازی خارج از خانه پیروز شوند هم از روند چشمگیر ذوب‌آهن جلوگیری کرده‌اند و هم می‌توانند یک پله صعود کنند و بالای سر سبزپوشان قرار گیرند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96014/دایی-و-علی-منصور-به-هم-رسیدند
بستن   چاپ