پیام سپاهان
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛
برگزاری نخستین کنگره ملی نماز در کاشان/ارسال100مقاله به دبیرخانه
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 14:09:42
پیام سپاهان - کاشان - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برگزاری نخستین کنگره ملی نماز در کاشان خبر داد و گفت: 100 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

حمیدرضا گیلاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برپایی نخستین کنگره ملی نماز در کاشان اظهار داشت: اولین کنگره ملی نماز با رویکرد پژوهش‌های میدانی به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با حضور آیت الله امامی کاشانی و حجت الاسلام قرائتی در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این کنگره ملی رویکرد پژوهشی دارد، افزود: 100 مقاله پژوهشی میدانی به دبیرخانه این همایش ارسال شده و توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته است و در روز کنگره مقالات برتر در قالب سخنرانی و پوستر در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حاضران در جلسه از سخنرانی مدعوین بهره مند می‌شوند، ابراز داشت: هدف از برپایی این کنگره وضعیت سنجی نماز در سطح ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و غیره است و پس از بررسی موانع عدم اهتمام به نماز احصاء و برای رفع آن برنامه‌ریزی های لازم صورت می‌پذیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96016/برگزاری-نخستین-کنگره-ملی-نماز-در-کاشان-ارسال100مقاله-به-دبیرخانه
بستن   چاپ