پیام سپاهان
«عباسی با ما قرارداد بسته بود»
اعتراض خفیف باشگاه مس به گیتی پسند در جذب یک بازیکن
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 14:09:44
پیام سپاهان - باشگاه مس سونگون اعلام کرد سعید احمدعباسی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند، قراردادش را با تیم مس امضا کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید احمدعباسی فصل گذشته در تیم فوتسال گیتی پسند بازی می‌کرد و هفته گذشته هم قراردادش را با این تیم برای یک سال دیگر تمدید کرد.
با این حال حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد عباسی پیش از تمدید قراردادش با گیتی پسند، با مس سونگون قرارداد بسته و حتی این قرارداد در هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی هم ثبت شده است. نجفی به اقدام گیتی پسند اعتراض خفیفی داشته و اعلام کرده است برای حل این مسئله با گیتی پسند «مذاکره و تعامل» خواهد کرد.
نجفی در این خصوص به روابط عمومی باشگاه گفت: سعید احمد عباسی در مورخ 25 فروردین ماه با حضور در تبریز و عقد قرارداد در باشگاه مس ورزقان به جمع مسی‌ها پیوسته است و قرارداد ایشان در همان تاریخ در هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی نیز به ثبت رسیده است.
وی افزود: گویا این بازیکن ملی پوش و با اخلاق کشورمان پس از عقد قرارداد با ما پشیمان شده و قرارداد خود را با گیتی‌پسند در اصفهان تمدید نموده است. باشگاه مس ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان همیشه روابط خوبی باهم داشته‌اند و ما نیز برای حل مسئله سعید احمد عباسی با توجه به اینکه شواهد حاکی از تمایل خود بازیکن به حضور در تیم گیتی‌پسند است، به‌زودی با باشگاه گیتی‌پسند وارد مذاکره و تعامل خواهیم شد. فوتسالیست‌های حاضر در لیگ برتر و بویژه ملی‌پوشان عزیزمان سرمایه‌های ورزش کشور هستند و ما نیز به عنوان باشگاهی با سابقه فرهنگی و تیم قهرمان دو دوره لیگ برتر فوتسال و جام باشگاه‌های آسیا همیشه نقش حمایتی از بازیکنان را داشته‌ایم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96017/اعتراض-خفیف-باشگاه-مس-به-گیتی-پسند-در-جذب-یک-بازیکن
بستن   چاپ