پیام سپاهان
تعجب داوران سومین جشنواره داستان نویسی زاینده رود
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 11:35:36 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سومین جشنواره داستان نویسی زاینده رود نیز به روز پایانی خود رسید روزی که قرار است در آن منتخبین داستان نویسی در بخش ویژه (زاینده رود) و آزاد معرفی شوند.
 
در همین زمینه احمد ابوالفتحی نویسنده و یکی از داوران این دوره از جشنواره داستان نویسی زاینده رود در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: در بخش آزاد داستان‌هایی رسیده بودند که قاعدتا از لحاظ کمی تعداد زیادی داشتند و از لحاظ کیفی نیز قابل توجه بودند.

وی در خصوص بخش ویژه (زاینده رود) افزود: در این بخش برای داوری با مشکل مواجه نشدیم چراکه یک یا دو اثر خوب و شاخص بیشتر وجود نداشت و در نهایت نیز دو اثر به طور مشترک برگزیده شده‌اند که فاصله آنها با دیگر آثار نیز زیاد بود. 

داور سومین دوره جشنواره داستان نویسی زاینده رود ادامه داد: در بخش آزاد رقابت جدی تری را شاهد بودیم و کیفیت آثار در این بخش بالاتر از حد داستان نویسی بود، اما موضوع و نکته مهم این است که یک همصدایی در بین داورها وجود داشت. 

همچنین ابراهیم دمشناس دیگر داور این جشنواره در خصوص آثار به خبرنگار ایسنا گفت: در بخش داستان کوتاه کوتاه تعجب کردم که چرا آثار ضعیف وجود داشت، این در حالی است که از قدیم ایرانی ها اهل حکایت و حکایت نویسی بودند اما در بخش داستان کوتاه کوتاه بسیار ضعیف بودیم و ضعف عجیبی بر آن حاکم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96048/تعجب-داوران-سومین-جشنواره-داستان-نویسی-زاینده-رود
بستن   چاپ