پیام سپاهان
حسینی: مشکل بدنی نداشتیم/ داور یک پنالتی نگرفت
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 13:01:04
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید داور پنالتی که بر روی بازیکن ذوب آهن رخ داد را نگرفت.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید محمدرضا حسینی پس از باخت تیمش مقابل سایپا در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی برای ما خوب نبود چرا که نتیجه‌ای برای ما نداشت. تمام تلاش خود را در این بازی انجام دادیم. بیشتر زمان بازی توپ در اختیار ما بود.
وی افزود: گل زود هنگامی که خوردیم فکر می‌کنم ما را اذیت کرد. تیم سایپا هم تیمی است که تمرکز خود را روی دفاع و ضد حمله می‌گذارد و بعد از زدن گل شرایط به گونه‌ای که آن‌ها می‌خواستند پیش رفت. علیرغم تلاش‌هایی که داشتیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم اما تیم سایپا از موقعیت‌هایی که داشتند استفاده کردند و البته فکر می‌کنم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت. به تیم سایپا تبریک می گویم.
وی در خصوص فشردگی بازی و اثرات آن برای بازیکنان ذوب آهن گفت: البته بازی‌ها فشرده است، اما این دلیل نمی‌شود که ما نتیجه نگیریم. همه چیز خوب بود ما مشکل بدنی نداشتیم چون هر هفته تعدادی بازیکن بر اساس برنامه‌ای که سرمربی تیم دارد عوض می‌شود. شاید امروز، روز خوب ما نبود چرا که موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و سایپا از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کرد و به پیروزی رسید.
حسینی همچنین در مورد بازی‌های آینده ذوب آهن خاطر نشان کرد: جمعه با تیم پارس جنوبی جم بازی داریم بعد از بازی فوق العاده حساس با تیم الزورا، که باید در هر دو بازی پیروز شویم. تنها چیزی که به ما کمک می‌کند تمرکز و حفظ شرایط گذشته است. باید این باخت را فراموش کنیم و زود به دو بازی پیش رو فکر کنیم، به ویژه بازی با الزورا که بسیار مهم است. امیدوارم با دعای خیر مردم بازی خوبی انجام دهیم و به دور بعد صعود کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96136/حسینی--مشکل-بدنی-نداشتیم--داور-یک-پنالتی-نگرفت
بستن   چاپ