پیام سپاهان
محمدی: آذری همیشه بالاسر تیم است
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 13:01:05
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن: ذوب‌آهن همیشه ذوب آهن است و ثباتی در مدیریت خود دارد‌ و سعید آذری همیشه بالاسر این تیم بوده است 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، هادی محمدی بازیکن ذوب‌آهن پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار داشت: نمی‌توان گفت تیم ما خسته بود. بازی‌هایی که انجام دادیم به شکلی چیدمان شدیم که انرژی مورد نیاز بین بازیکنان مختلف تقسیم بشود. 
وی ادامه داد: اوایل بازی گل دریافت کردیم و در ادامه برای گلزنی تلاس کردیم اما ثمری نداشت. چند خطا به سود ما نگرفتند و دوباره گل دوم را نیز دریافت کردیم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند اما روز ما نبود و موقعیت‌هایمان گل نشد و از تیم مقابل به گل نشست و تبریک می‌گویم. 
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص وضعیت فعلی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن همیشه ذوب آهن است و ثباتی در مدیریت خود دارد‌. سعید آذری همیشه بالاسر این تیم بوده است و سیستم ذوب‌آهن به شکلی است که هر کس به این تیم اضافه شود سریع جای خود را پیدا می‌کند و این موضوع به دلیل مدیرعامل این باشگاه است. 
وی ادامه داد: ما نیم فصل نخست تیم خوبی داشتیم و نتایج خوب نبود اما با روی کار آمدن منصوریان شادابی به تیم آمده است. بدن سازی که ما در نیم فصل دوم انجام دادیم باعث بهبود نتایج ما در نیم فصل دوم شد. 
محمدی در خصوص داوری این دیدار اظهار کرد: صحنه پنالتی و کرنری که گل دریافت کردیم پیش از آن خطا شد و ما بسیار بدتر از این ها در نیم فصل اول دیدیم و بسیار ضرر کردیم. 
وی در خصوص وضعیت قرارداد خود در سال آینده با باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: من سال آخر قراردادم با ذوب‌آهن است و من در این باشگاه دیده شدم، در ذوب‌آهن شکوفا شدم و با این تیم قهرمان جام حذفی شدیم. باید برای فصل آینده با باشگاه مذاکره کنم اما اگر شرایط فراهم باشد باعث افتخارم است که در خدمت ذوب‌آهن باشم اما باید ببینم شرایط به چه شکل است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96137/محمدی--آذری-همیشه-بالاسر-تیم-است
بستن   چاپ