پیام سپاهان
آموزش مربیان مهارت‌های ذهنی برای تیم‌های المپیکی
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 13:01:17
پیام سپاهان - رییس کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک از تربیت مربیان مهارت‌های ذهنی برای تیم‌های شرکت‌ کننده در بازیهای المپیک 2020 توکیو خبر داد.
سیدکاظم واعظ موسوی در این باره به ایسنا گفت: با توجه به اینکه در سال کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو قرار داریم، به منظور آماده‌سازی تیم‌های المپیکی از نظر مهارت‌های ذهنی، کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک تصمیم دارد از روز چهارشنبه 11 اردیبهشت با برگزاری دوره‌های مهارت‌های ذهنی برای مربیان روانشناس ورزشی آنها را برای حضور در تیم‌های المپیکی آماده کند.
وی افزود: مدت زمان این دوره آموزشی 400 ساعت است که به صورت عمومی و تخصصی مربیان مهارت‌های ذهنی تحت آموزش مدرسینی چون خسرو حمزه، صادق نصیری، سید افروز موسوی، ایمان صحرائیان و جمع دیگری از مدرسین روانشناس قرار خواهند گرفت تا بتوانند مربیان خوبی را از نظر مهارت‌های روانی برای تیم‌های اعزامی به المپیک آماده کنند.
رئیس کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک اضافه کرد: این دوره آموزشی که در راستای تأمین کادر تخصصی روانشناسان المپیک 2020 توکیو پیش‌بینی شده است، هر هفته یک روز در کمیته ملی المپیک برپا خواهد شد و تا پایان سال ادامه دارد که در پایان دوره به مربیان شرکت کننده گواهی معتبر از سوی کمیته ملی المپیک برای حضور در تیم‌های المپیکی ارائه خواهد شد.
موسوی در پایان افزود: هدف ما از برگزاری این دوره آموزشی تربیت مربیان مهارت‌های ذهنی تخصصی برای رشته‌های مختلف ورزشی و پررنگ کردن جایگاه روانشناسی ورزشی است تا بتوانیم در آینده برای کسب نتایج بهتر تیم‌ها در المپیک 2020 از نظر روانی کمک کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96151/آموزش-مربیان-مهارت‌های-ذهنی-برای-تیم‌های-المپیکی
بستن   چاپ