پیام سپاهان
نگاه فرهادگونه استاندار اصفهان به مشکلات تولید
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 14:31:54
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: با عشق به تولید کنندگان، بیشتر از هر فرهادی، سنگ‌های پیش پای تولید را برمی‌داریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، عباس رضایی صبح امروز (چهارشنبه) در چهارمین گردهمایی فعالان صنعت سنگ کشور در سالن همایش‌های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان در پاسخ به بیانات گلایه آمیز رئیس خانه معدن ایران، اظهار کرد: امروز همه بخش‌ها با مشکلات متعدد روبرو هستند. 
وی ادامه داد: برای اینکه مسئله رونق تولید، جنبه اجرایی و علمی بیابد باید همتی به خرج داد، در شرایط اقتصادی موجود نگاه‌های تنگ و بسته مناسب شرایط تحریم و جنگ اقتصادی نیست. برای اجرایی و عملی کردن رونق تولید باید قوانین آن نیز منطبق بر شرایط روز باشد. 
استاندار اصفهان افزود: امروز سنگ‌هایی بسیار بزرگتر از سنگ‌هایی که شما از معادن برداشت می‌کنید، پیش پای تولید کنندگان است، اما عشق به تولید و کار چرخ تولید آن‌ها را می‌گرداند.
رضایی گفت: عشق تولید کنندگان برای ما ارزش دارد و مطمئنیم با این عشق، بیشتر از فرهاد هر سنگی را از پیش پای خود و دیگر تولید کنندگان برمی‌دارید.
استاندار اصفهان گفت: راه حل مشکلات موجود ارتباط دو سویه است، برای تولید در شرایط ظالمانه تحریم قدم شما بر روی چشم ما است، شما بیشتر از ما توانمندید تا مشکلات را حل کنید، پس لطفا بیایید و تامل کنید.
وی با اشاره به بازدید از معدن موته گفت: معدن موته بسیار دیدنی است، اما آلودگی‌های اطرافش، دل‌آزار است. روزی شخصی گفت می‌خواهد خرابکاری‌های پیش آمده در اطراف این معدن را جمع‌آوری کند و به تولید جانبی بپردازد. از شماهم می‌خواهم همه جانبه‌نگر باشید، شرایط روز را باید سنجید، اولویت بندی کرد و بر اساس آن اقدامات لازم را انجام داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96183/نگاه-فرهادگونه-استاندار-اصفهان-به-مشکلات-تولید
بستن   چاپ