پیام سپاهان
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
بدون ورود دانشگاه به صنعت، رشد نمی‌کنیم
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 14:31:56
پیام سپاهان - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تا جریان دانشگاه را به صنعت وارد نکنیم رشد چندانی نخواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مسعود گلشیرازی صبح امروز (چهارشنبه) در چهارمین گردهمایی فعالان صنعت سنگ کشور در سالن همایش‌های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: امروز روز مبارک کار، کارگر و تلاش است، گریزی نداریم تا در جنگ اقتصادی که قرار داریم به تقویت سرمایه و کار بپردازیم.
وی ادامه داد: امید است با اصلاح قوانین کار معضل اشتغال با رفع موانع کلیدی از بین برود. امروز شاهد این هستیم که قالب واحدهای صنعتی و تولیدی قادر به بکارگیری حداقل توانایی‌هایشان هستند. وزیر اقتصاد قائل به این هستند که در شرایط کنونی هم سرمایه‌گذاری باید مورد اقبال و توجه قرار گیرد.
گلشیرازی افزود: اگر بخواهیم در بازار جهانی حضور داشته باشیم، باید ماشین‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز دنیا در کنار ادبیات قوی را بکار گیریم. نوسازی خطوط تولید نیاز به سرمایه گذاری کلان و در سطح دولتی دارند. در ضمن باید به فکر نمایشگاه دائم بین المللی باشیم تا مقدمات صادرات محیا شود.
رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: امیدوارم نمایشگاه دائمی و بین المللی در شهرک محمودآباد در لیست موضوعات مورد توجه فعالان استان قرار گیرد. وظیفه مسئولان این است که مزیت‌های و نقاط قوت شهر را بیابیم و با تقویت و بکارگیری آنها، صنعت استان را رشد دهیم. دو صنعت سنگ و نساجی از جمله صنایع مورد توجه استان اصفهان هستند که نیاز به توجه دارند. 
گلشیرازی گفت: تا جریان دانشگاه را به صنعت وارد نکنیم رشد چندانی نخواهیم کرد. همچنین مدارس حرفه‌ای هم با همکاری دانشگاه آزاد و انجمن‌ها و اتحادیه‌ها و فعالان اقتصادی از نیازهای رشد صنایع است. امید است تا با تلاش صنعتگران صنایع سنگ استان اتفاقات خوبی را در اقتصاد ملی رقم بزنیم، چرا که در این روزها نیاز به حضور و نقش آفرینی بخش خصوصی در این عرصه بیشتر محسوس است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96187/بدون-ورود-دانشگاه-به-صنعت،-رشد-نمی‌کنیم
بستن   چاپ