پیام سپاهان
مدرس هاشمی:
برای بین المللی شدن دانشگاه باید بیشتر تلاش کنیم
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 - 14:38:53
پیام سپاهان - رییس دانشگاه صنعتی اصفهان معتقد است اگرچه ارتباطات بین المللی این دانشگاه مناسب بوده است، اما برای بین المللی شدن نیاز به فعالیت های بیش از این است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمود مدرس هاشمی امروز در نخستین ایده شوی تخصصی بین المللی در دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: این کارگاه علمی در راستای حمل و نقل ریلی و برنامه ریزی شهری در شهر علمی و تاریخی اصفهان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی دستاوردهای زیادی به جامعه هدیه کرده و آموزش این دانشگاه همواره زبانزد بوده و فارغ التحصیلان خوبی را داشته است.
مدرس هاشمی افزود: حدود ١١ هزار دانشجو و ٥٠٠ عضو هیات علمی در این دانشگاه حضور دارند که در سال های اخیر در پژوهش و فناوری به خوبی ایفای نقش کرده اند، انجام طرح های صنعتی برای رفع نیاز جامعه و فعالیت های بین المللی تنها بخشی از فعالیت های این دانشگاه پر افتخار است.
رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: فعالیت های این دانشگاه سبب شده در رتبه بندی بین المللی به نتایج خوبی برسیم.
وی تصریح کرد: این دانشگاه همواره به تلاش آموزشی و پژوهشی برای بهبود جامعه شهرت داشته و دارد.
مدرس هاشمی با اشاره به سند چشم انداز این دانشگاه افزود: یکی از اهداف اصلی بین المللی شدن است، گرچه ارتباطات بین المللی داشته ایم، اما بین المللی شدن دانشگاه نیاز به فعالیت های بیشتری دارد.
وی ادامه داد: با تصمیم وزارت علوم، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان درگاه ارتباط با سوییس معرفی شده و همین امر سبب شده تا ارتباطات بین المللی ما شتاب بیشتری بگیرد.
وی با اشاره به برگزاری این ایده شو افزود: این کارگاه در زمینه حمل و نقل ریلی به منزله اساس حمل و نقل پایدار است و یکی از دستاوردهای این استراتژی خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96228/برای-بین-المللی-شدن-دانشگاه-باید-بیشتر-تلاش-کنیم
بستن   چاپ