پیام سپاهان
ذوب آهن_ پارس جنوبی
نبرد شکست خورده ها در جم
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 - 14:38:57
پیام سپاهان - تیم های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می روند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، سبزپوشان اصفهان روز جمعه 13 اردیبهشت ماه از ساعت 18 مهمان تیم پارس جنوبی جم هستند.
شاگردان منصوریان پس از هفته ها درخشش بازی گذشته خود را که یک دیدار معوقه بود برابر تیم سایپا با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند. از طرف دیگر شاگردان مهدی تارتار بازی هفته گذشته خود را با نتیجه 3 بر 2 به تیم پیکان باختد. همین امر منجر شده است که این دیدار نبرد شکست خورده ها لقب گیرد.
تیم ذوب آهن اصفهان با کسب 33 امتیاز در رده هشتم جدول است و پارسی ها با 29 امیتاز در جایگاه دوازدهم قرار دارند. بازی رفت این دو تیم در هفته سیزدهم نیز با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تارتار به پایان رسید.
شاگردان منصوریان که به فکر به پایان رساندن لیگ با جایگاه ششم هستند در صورت کسب پیروزی در این بازی و عدم نتیجه گیری فولاد و سایپا می توانند تا رده ششم در جدول بالا بیایند. از طرف دیگر نه ذوبی ها امید به کسب سهیمه دارند و نه پارسی ها ترس از سقوط که این عوامل می تواند شرایط بازی را به گونه ای رقم بزند که بازیکنان بدون هیچ استرسی بازی کنند.
به گزارش ایسنا، همچنین وظیفه قضاوت این بازی را سید مهدی مرجان زاده به کمک علیرضا ایلدروم، علی اکبر نوری، جواد رحیم زاده، پیمان فرخی و محمد عطایی به عهده دارند. یدالله جهانبازی نیز کار نظارت بر داوران این بازی را انجام خواهد داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96232/نبرد-شکست-خورده-ها-در-جم
بستن   چاپ