پیام سپاهان
660 نفر کاشانی به حج تمتع اعزام می شوند
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 18:18:16
پیام سپاهان - کاشان - رییس اداره حج و زیارت کاشان گفت: امسال 660 زائر بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی از این شهرستان و آران و بیدگل به حج تمتع اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، عباس نیکونیا روز جمعه در همایش متمرکز زائران حج 98 در سالن اجتماعات علامه فیض دانشگاه کاشان با بیان اینکه 356 نفر از زائران مرد و بقیه را بانوان تشکیل می دهد، افزود:مسن ترن زائر این منطقه 87 و جوان ترین آن هم 23 سال دارد.
وی با اشاره به اعزام 31 نفر نیروی خدمه همراه زائران خانه خدا، بیان کرد: در مجموع زائران در قالب پنج کاروان، چهار کاروان مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
رییس اداره حج و زیارت کاشان گفت: نخستین گروه زائران کاشانی این منطقه هفدهم تیر امسال از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، تهران را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.
رابط بعثه مقام معظم رهبری نیز در این همایش حج را زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) دانست و گفت: حج از رکن های بسیار مهم اسلام است که مسلمانی بدون آن معنا ندارد.
حجت الاسلام مجتبی کلباسی با بیان اینکه دشمن از اتحاد، وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان بیزار است، تاکید کرد: نمونه امت واحده در طواف حج متبلور می شود که همه مسلمانان از هر کشور، نژاد و زبان، حول محور توحید و خانه خدا طواف می کنند.
همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائران حج تمتع سال 98 با عنوان «مسافران قبله» با حضورزایران بیت الله الحرام در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
سال گذشته 673 زائر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به حج تمتع اعزام شدند.
6022/ 6136

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96251/660-نفر-کاشانی-به-حج-تمتع-اعزام-می-شوند
بستن   چاپ