پیام سپاهان
سرمربی ماشین سازی تبریز:
اشتباهات داوران تاثیر مستقیمی بر نتایج ما داشته است
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 18:18:53
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: متأسفانه در 4 بازی از 5 بازی اخیر، اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شده و امیدوارم فردا حق به حق‌دار برسد.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا مهاجری عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ماشین سازی و سپاهان در نشست خبری پیرامون این دیدار اظهار داشت: مطمئناً بازی در برابر سپاهان که تیمی خوب با کادر فنی خوب و پر هوادار است کار را برای ما سخت می‌کند اما این سختی انگیزه مضاعفی را به ما می‌دهد.
وی افزود: اگر چه کار ما در مقابل سپاهان سخت خواهد بود اما ما در هفته گذشته توانستیم روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کنیم که اگر بازیکنان ما تمرکز کافی را در زمین داشته باشند قطعاً کار برای سپاهان سخت خواهد شد و ما می‌توانیم از اعتبار خود دفاع کنیم.
دفاع از اعتبار سایپا انگیزه بازی این تیم مقابل سپاهان است
سرمربی ماشین سازی دفاع از اعتبار سایپا را انگیزه بازی این تیم مقابل سپاهان عنوان کرد و افزود: تیمی که نه ترسی از سقوط دارد و نه شانسی برای قهرمانی با آرامش خاصی بازی می‌کند و برای دفاع از اعتبار خود می‌جنگد.
وی با اشاره به تأثیر نتیجه این دیدار بر روند تیم‌های در کورس قهرمانی گفت: نتیجه این دیدار اگر چه ممکن است تأثیر چندانی برای ماشین‌سازی نداشته باشد اما مطمئناً تأثیر زیادی بر روند عملکرد تیم‌های در کورس قهرمانی خواهد داشت و ما در هر حالت در بازی‌های باقیمانده خود از موقعیت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد استفاده خواهیم کرد.
بازیکنان ما آماده بازی هستند و انگیزه لازم را دارند
مهاجری پیرامون مصدومان و محرومان تیمش افزود: خوشبختانه جز محمد اهل‌شاخه که سه کارته است و نمی‌تواند بازی کند، دیگر بازیکنان آماده هستند و انگیزه لازم را دارند. همچنین از باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را می‌کند تا بتوانیم آبرومندانه فصل را به پایان ببریم.
وی با گلایه از عملکرد داوری افزود: من باید از حق تیم خودم دفاع کنم. متأسفانه در چند بازی اخیر داوران اشتباهاتی داشتند که این اشتباهات تأثیر مستقیم بر نتایج ما داشت. امیدوارم تیم داوری فردا روز خوبی را داشته باشد و هر دوتیم به دنبال ارائه فوتبال خوب باشند و امیدوارم حق به حق‌دار برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96280/اشتباهات-داوران-تاثیر-مستقیمی-بر-نتایج-ما-داشته-است
بستن   چاپ