پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش اردستان:
سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اردستان اجرا می‌شود
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 18:18:53
پیام سپاهان - اردستان- مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش که به تصویب شورای عالی فرهنگی رسیده در اردستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر مومنیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردستان به مناسبت هفته معلم اظهار داشت: معلم بودن یکی از صفات و شاخصه‌های پیامبران است که باید معلمان ما با استفاده از آن در تحصیل دانش آموزان قدم بردارند.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) افزود: تمام مطالب شهید مطهری خوب و مورد توجه دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان است که باید از آن استفاده کافی را برد.
مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش که به تصویب شورای عالی فرهنگی رسیده در حال اجرا است.
مومنیان افزود: تدوین سند تحول بنیادی به شکلی است که دانش‌آموز با تکالیف اسلامی آشنا و تربیت می‌شود و مسائل زیستی و بدنی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در آن دیده شده است.
وی ابراز داشت: دانش آموزان قبلاً حفظ کردن مطالب و انتقال آن به ذهن را فرا می‌گرفتند که این روش تغییر کرده و دانش آموزی تربیت می‌شود که بلند همت، مسئولیت پذیر و ایثارگر تحویل جامعه می‌شود.
مومنیان تصریح کرد: دانش‌آموز باید آموزش عمومی ببیند و این در حالی است که جای آن با آموزش عالی عوض شده است.
وی با بیان اینکه ما به جمع بندی و هم افزایی نیازمندیم افزود: تمام دستگاه‌ها باید آموزش و پرورش را در راستای تربیت عالی دانش آموزان یاری کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96281/سند-تحول-بنیادین-در-آموزش-و-پرورش-اردستان-اجرا-می‌شود
بستن   چاپ