پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
تلاش کارگران برای آسایش یک ملت/مطبوعات به دنبال تکامل جامعه هستند
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 18:18:54
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان با بیان اینکه تلاش کارگران آسایش یک ملت را به دنبال دارد، گفت: مسئولان در رفع مشکلات کارگران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به روز جهانی کارگر اظهار داشت: تلاش کارگران، کارکنان و کارآفرینان پیشرفت و آسایش یک ملت را به دنبال دارد و بر همین اساس مسئولان باید شرایط کار را برای جوانان آماده کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در سایه کار و تلاش فراهم می‌شود، افزود: لازم است تا مسئولان با بکارگیری تمامی تلاش خود را در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کارگران بکار گیرند چرا که این ملت از امتحانات بزرگ سربلند بیرون آمدند.
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ابراز داشت: شهید مطهری عالم عامل، فقیه متفکر و فیلسوف توانمند بود و بر همین اساس سالروز شهادت وی، روز معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و این روز را به جامعه علمی کشور اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و پاسداران تبریک می‌گوئیم.
وی با بیان اینکه مطبوعات یکی از عوامل رشد جامعه محسوب می‌شوند، گفت: مطبوعات تا آن درجه اهمیت دارد که روز 13 اردیبهشت به نام مطبوعات نامگذاری شده است چرا که مطبوعات اعم از روزنامه، کتاب، هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه باعث آگاهی و توسعه فرهنگی در جامعه می‌شود.
نمازی با بیان اینکه مطبوعات در صورتی موجب تکامل جامعه می‌شوند که اصول و آداب اخلاقی و اجتماعی را رعایت کنند، اظهار داشت: در صورت عدم رعایت اصول و آداب اخلاقی و اجتماعی تفرقه در جامعه ایجاد می‌شود که بر همین اساس باید این مهم در دستور کار افراد شاغل در این حوزه باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96282/تلاش-کارگران-برای-آسایش-یک-ملت-مطبوعات-به-دنبال-تکامل-جامعه-هستند
بستن   چاپ