پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
توصیه برخی در داخل به اجرای سند 2030/کمر آمریکا در منطقه می شکند
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 18:18:54
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان گفت: خودمان سند تحول بنیادین داریم اما بعضی‌ در داخل کشور سند 2030 را توصیه می‌کنند که در آن دانش آموزان را به سبک غربی‌ها تربیتو از زندگی اسلامی در آن خبری نیست.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: معلمان قشری اثر گذار و دارای آثار ماندگاری هستند که همه فرهیختگان، هنرمندان، و صنعت گران فارغ التحصیل مدرسه‌ای هستند که معلم آموزگار آن است.
وی با اشاره به روز معلم افزود: امیدوارم مسئولان اجرایی آموزش بتواند با اجرایی کردن سند تحول بنیادین یک آموزش و پرورش ایده آل مد نظر رهبر انقلاب را به سرانجام برسانند.
امام جمعه اردستان گفت: خودمان سند تحول بنیادین به این خوبی داریم اما بعضی‌ها در داخل کشور سند 2030 جعلی را توصیه می‌کنند که در آن دانش آموزان را به سبک غربی‌ها تربیت کنند و از زندگی اسلامی خبری نباشد.
حجت الاسلام دهشیری با توجه به سالگرد خروج ترامپ از برجام افزود: خروج بی مبنای ترامپ از برجام سندی بود که خودشان امضا کرده بودند و خروج او یعنی پاره کردن یک سند که به امضای شورای امنیت هم رسیده است و معاهده‌های بین‌المللی را نادیده گرفتند.
کمر آمریکا به زودی در منطقه و جهان خواهد شکست
وی با اشاره به گرانی‌ها ابراز داشت: خود مردم باید همکاری کنند و با نخریدن نسبت به ارزان شدن کمک کنند نه با گران شدن اجناس به مغازه‌ها هجوم ببرند و بدانند آمریکا با تحریم‌ها راهی به جایی نخواهد برد و کمر آمریکا به زودی در منطقه و جهان خواهد شکست.
حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: باید در داخل کشور مواظب نوچه‌های ترامپ هم بود که کارشان ایجاد جو روانی در فضای مجازی و حقیقی است و با شایعه سازی مبادرت به فریب مردم می‌کنند که یکی از این اقدامات اعلام گران شدن بنزین بود که مردم فریب خوردند و با هجوم به پمب بنزین‌ها مشکلاتی را ایجاد کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96283/توصیه-برخی-در-داخل-به-اجرای-سند-2030-کمر-آمریکا-در-منطقه-می-شکند
بستن   چاپ