پیام سپاهان
رئیس سازمان غذا و دارو کشور:
گزارشی از کمبود دارو در مناطق سیل زده کشور دریافت نشده است
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 18:19:05
پیام سپاهان - کاشان - رئیس سازمان غذا و دارو کشور از عملکرد خوب وزارت در بهداشت در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: گزارشی از کمبود دارو در مناطق سیل زده کشور دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی پیرصالحی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کاشان، اظهار داشت: همایش غذا و دارو در دو بخش و شش کارگاه برگزار شد که بخش اول در رابطه با رونق تولید و استراتژی‌های مقابله با تحریم‌های علیه ایران و بخش دوم در رابطه با تفویض اختیار به معاونت‌های غذا و دارو و سمن‌ها بود و پس از آن شش کارگاه در رابطه با داروخانه‌ها و سایر موضوعات برگزار شد.
وی ضمن اشاره به محورهای کارگاه‌های برگزار شده در همایش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور افزود: یکی از اهداف برگزاری این همایش ارائه گزارش حوزه بهداشت استان‌های درگیر سیل بود تا به واسطه این گزارش تصمیمات لازم اتخاذ و پیرو آن اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
رئیس سازمان غذا و دارو کشور عملکرد وزارت بهداشت را در مناطق سیل زده کشور خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: در هیچیک از مناطق سیل زده کشور گزارش کمبود دارو ارسال نشده و هیچ درمانی نیز از دارو محروم نمانده است که این عملکرد حقیقتاً جای تقدیر و تشکر دارد.
وی گفت: در هر بیمارستان یک داروساز وجود دارد و در مجموع 800 بیمارستان، 500 داروساز مشغول به کار هستند، با وجود داروسازان در بیمارستان‌ها بخشی از هزینه بیماران کاهش پیدا می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96290/گزارشی-از-کمبود-دارو-در-مناطق-سیل-زده-کشور-دریافت-نشده-است
بستن   چاپ