پیام سپاهان
نماینده مجلس:
رفع مشکلات اقتصادی نیازمند نیروهای کارآمد و خلاق است
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 02:31:44
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون برای برون رفتن از مشکلات اقتصادی، رفع معضل بیکاری و اشتغال در کشور، نیازمند نیروهای کارآمد، توانمند و خلاق با کمک همه دست اندرکاران هستیم.
به گزارش ایرنا، علی بختیار روز شنبه در آیین تجلیل از جمعی از معلمان نمونه آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا(س) گلپایگان بمناسبت گرامیداشت هفته معلم افزود: معلمان نماد رشد، شکوفایی، خلاقیت، توسعه فرهنگی و تحول در جامعه هستند و توجه به جایگاه آنان ضروری است.
وی اظهارداشت : در همه جوامع حسب مطالعات انجام شده شرط توسعه اقتصادی را توسعه فرهنگی و توسعه سرمایه بزرگی بنام سرمایه نیروی انسانی می دانند که از همه منابع طبیعی، نفتی، زیرزمینی و رو زمینی بالاتر است.
وی با اشاره به اینکه به لطف خداوند بعد از چهل سال پس پیروزی انقلاب اسلامی تعداد دانش آموختگان در بخش دانش آموزی و دانشگاهی به عنوان یک سرمایه بزرگ نیروی انسانی در همه شهرها و روستاهای کشور قابل قیاس با گذشته نیست، ادامه داد : امروز چهار و نیم میلیون نفر دانشجو در کشور فعالیت دارند در صورتی که در سال 57 این تعداد 67 هزار دانشجو بود.
بختیار با قدردانی از تلاش معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش گلپایگان با پیشنه کهن، بر لزوم مهارت آموزی در بین دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: زنگ سپاس معلم امروز با حضور معلمان، مربیان، پیشکسوتان، انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان با هدف تجلیل از معلمان در هفته بزرگداشت هفته معلم 98 در مدارس این شهرستان اجرا شد.
مصطفی مهدیان افزود: به همین مناسبت در مجموع 98 معلم نمونه از هر مدرسه انتخاب شدند که از این تعداد 10 نفر امتیاز معلم نمونه منطقه ای و سه نفر نمونه استانی را کسب کردند و تجلیل شدند.
وی با اشاره به این که آموزش پرورش گلپایگان سال 1300 تاسیس شد و یکی از کهن ترین آموزش و پرورش های کشور با معلمان توانمند و دانش آموزان با استعداد است، اظهارداشت: برنامه هایی برای برگزاری سالگرد صد سالگی و احیای تربیت معلم در دستور کار این اداره قرار دارد.
در این آیین از جمعی از معلمان و پیشکسوتان آموزش و پرورش گلپایگان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
در آموزش و پرورش گلپایگان دست کم 15 هزار دانش آموز در 120 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96316/رفع-مشکلات-اقتصادی-نیازمند-نیروهای-کارآمد-و-خلاق-است
بستن   چاپ