پیام سپاهان
مهاجری :
بازیکنان ماشین سازی تمرکزنداشتند
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:09:13
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنان من مقابل سپاهان تمرکز لازم را نداشتند و موقعیت های زیادی را از دست دادند.
به گزارش ایرنا، محمد رضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد دیدار با سپاهان اصفهان افزود: تیم سپاهان مزد موقعیت های خود را دراین دیدارگرفت و ما هفته های گذشته درست درنقاطی که کار کرده بودیم گل خوردیم.
وی اظهار داشت: تا قبل از گل اول بازی متعادل بود و تیم سپاهان با توجه توان ارسال و قدرت گلزنی بازیکنانش توانست گل بزند و پیروز میدان شود.
مهاجری با بیان اینکه تمرکز مهاجمان تیم سپاهان از ما بیشتر بود افزود: تیم ما پشت سپاهان خوب صاحب توپ می شد و 6 تا 7 موقعیت بالای 90 درصد داشتیم که گل نشد.
سرمربی ماشین سازی تبریز تصریح کرد: در ادامه تغییرات متعددی را در بازی انجام دادیم و توانستیم به بازی برگردیم ولی بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و موقعیت های آنان گل نشد.
وی گفت: در این دیدار پشت دفاع سپاهان صاحب توپ می شدیم ولی بازیکنان ضرباتشان درون چارچوب نبود، تیم ما 12 ضربه پشت چارچوب زدیم که عدم تمرکز ما را اذیت کرد.
مهاجری اظهار داشت: همان جور این دیدار را با قدرت بازی کردیم 2 بازی های دیگر را با همین قدرت بازی خواهیم کرد، ما خوش شانس نبودیم و باختیم.
وی با اشاره به شعار تماشگران علیه خودش نیز گفت: شعار تماشاگران ذات فوتبال است و باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم بازیکنان من سالم کار می کنند و شاید این جرم ما باشد که یکسری حرف ها را تحمل می کنیم.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته 28 لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان با 2 گل مغلوب سپاهان اصفهان شد.
/6022 / 8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96331/بازیکنان-ماشین-سازی-تمرکزنداشتند
بستن   چاپ