پیام سپاهان
قلعه نویی :
بازیکنان سپاهان با غیرت بازی می کنند
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:09:14
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: 20 سال هستم مربی گیری می کنم و بازیکنان سپاهان تلاش زیادی بازی می کنند و غیرت دارند.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی شامگاه جمعه بعد از پیروزی در مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری افزود: خدا را شاکریم توانستیم سه امتیاز از ماشین سازی یکی از تیم های خوب لیگ برتر را بگیریم که در حمله و دفاع خوب بودند و تبریک می گویم به سرمربی این تیم که تیم خوب و با برنامه ای درست کرده است.
وی با بیان اینکه در شروع بازی تیم سپاهان خوب کار نکرد اظهار داشت: شاید برای حساسیتی که داشت این گونه بود ولی در ادامه، بازی را در دست گرفتیم و از کناره ها حمله کردیم و 2 گل زدیم و چندین موقعیت از دست دادیم.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی لیگ برتر نباید موقعیت سوزی کرد اظهار داشت: باید از موقعیت ها بهترین استفاده را برد و از تماشاگران قدردانی می کنم که حضور داشتند و توقع داشتیم بیشترازاین به ورزشگاه بیایند چون در شرایط حساسی قرار داریم.
وی اظهار داشت: سپاهان درلیگ برتر مظلوم است و خدا را شکر که با یک سوم بودجه سایر تیم های بالای جدول، توانستیم رتبه دوم را داشته باشیم که بزرگترین دستاورد ماست.
قلعه نویی گفت: از همه بازیکنان قدردانی می کنم چون باغیرت بازی می کنند، 20 سال است مربی گری می کنم و بازیکنانم با تمام وجود بازی می کنند و با غیرت هستند.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: فکر می کنم این بازی فینال فینال ها برای تیم ما بود که درجدول مدعی ماندیم و امید داریم این 2 بازی دیگر را نیز خوب و با برنامه کار کنیم.
وی ادامه داد: این تیم دو سه سال است شرایط خوبی ندارد و رقبای ما بالای 100 میلیارد تومان هزینه کردند و حمایت می شوند و هر جا می روند میزبان هستند و ما تا این جا هم آمدیم موفقیت برزگی بود لطف خدا و اهل بیت و همه مجموعه بود که من قلعه نویی کمترین نقش را در این موفقیت داشتم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه در هفته 28 لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان با 2 گل میهمان خود ماشین سازی تبریز را شکست داد.
6022/ 8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96332/بازیکنان-سپاهان-با-غیرت-بازی-می-کنند
بستن   چاپ