پیام سپاهان
مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به سیل‌های اخیر کشور؛
خراب کردن خانه رود، خراب شدن خانه‌هایمان را در پی دارد
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:09:54
پیام سپاهان - مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان در حادثه سیل اخیر کمک‌رسانی ویژه‌ای داشت و 150 کامیون تریلر از هدایای مردمی به خوزستان و بیش از 100 کامیون تریلر به لرستان فرستاد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، منصور شیشه فروش بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره داستانی آب، اظهار کرد: 1200 نیروی تخصصی استان اصفهان نیز هنگام بروز سیل، مسئولیت استحکام بخشی به دیواره سد کارون را برعهده داشتند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران هنگام بروز حادثه وظیفه تعریف نقش برای بحش‌های مختلف را برعهده دارد گفت: در کنار اقدامات سخت افزاری، شاهد مواردی مثل راه اندازی پویش سیل مهربانی از سوی دانش آموزان اصفهانی بودیم که 5 هزار مدرسه در آن سهیم بودند و هدیه‌ای را همراه با دل‌نوشته‌‌ای برای هموطنان سیل زده ارسال می‌کردند.
شیشه فروش، همه بارش‌ها را رحمت الهی دانست و تاکید کرد: خراب کردن خانه رود، خراب شدن خانه ها را در پی دارد. 
وی افزود: در همه پدیده‌های خداوند لطفی خوابیده است چنانچه امسال نیز با سیل اخیر، منابع آبی تغذیه شد و مردم نیز اهمیت حفظ حریم آب را درک کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از بازسازی 4 هزار واحد مسکونی در لرستان توسط اصفهان نیز خبر داد.
شیشه فروش اهمیت استفاده از زبان هنر را نیز یادآور شد و گفت: یک سوم آیات اخلاقی قران با زبان قصه روایت شده است. داستان‌ها به ما می‌آموزند که راه چیست و آثار تولید شده در این جشنواره نیز اخلاق رعایت آب را به ما یاد می‌دهند.
وی تصریح کرد: خانه فرهنگ برق با هدف به کارگیری ظرفیت‌های فرهنگی در اصفهان مشغول فعالیت است و درخواست می‌کنم تاسیس خانه فرهنگ آب نیز در دستور کار قرار بگیرد تا این مکان مامنی برای حضور هنرمندانی باشد که دلسوزانه در حوزه آب فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96349/خراب-کردن-خانه-رود،-خراب-شدن-خانه‌هایمان-را-در-پی-دارد
بستن   چاپ