پیام سپاهان
سپاهان به نزدیکی پرسپولیس رسید
سپاهان-ماشین سازی پیروزی سپاهان با فرصت سازی‌های متعدد
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:10:09
پیام سپاهان - تیم فوتبال سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا-منطقه اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.
زردپوشان اصفهانی در حالی به مصاف ماشین سازی تبریز می‌روند که با تساوی برابر پرسپولیس امید قهرمانی را از دست داده‌اند و اکنون به دنبال پیروزی برابر این تیم تبریزی هستند تا بتوانند سهمیه آسیایی را به دست آورد. البته آن‌ها با پیروزی برابر تیم تبریزی می‌توانند یه 3 امتیازی پرسپولیس برسند و منتظر اشتباه این تیم برابر حریفان باشند.
بازی در دقایق ابتدایی کیفیت چندانی نداشت و اما این تیم قلعه‌نویی بود که فاز سراسر هجومی مقابل حریف خود داشتند. 
در دقیقه 19 سپاهانی‌ها بازهم با تاکتیک همیشگی و غیر قابل مهار خود به گل رسیدند. سعید آقایی از سمت چپ ارسالی را بر روی دروازه دخسوس انجام داد تا کی‌روش استنلی بالاتر از همه بلند شود و با ضربه سر محکم اولین گل زردپوشان را به ثمر رساند.
اما شاگردان قلعه‌نویی پس از این گل پا پس نکشیدند و بازهم دامنه حملات خود را گسترده‌تر کردند.
آن‌ها بازهم با ارسال‌های متعدد برای کی‌روش قصد گلزنی دوباره به ماشین سازی را داشتند اما حریف تبریزی با دفاع جانانه از بازشدن دوباره دروازه جلوگیری کردند.
اواخر نیمه نخست ماشین سازی در موقعیت‌هایی دروازه نیازمند را تهدید کردند اما نتوانستند خطری برای او ایجاد کنند تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان در نیمه نخست به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم بازهم زردپوشان اصفهانی بودند که دروازه ماشین سازی و دخسوس را تهدید می‌کردند اما با فرصت سوزی بازیکنان بازهم نتیجه تغییر نکرد.
مهرداد محمدی بالاخره در دقیقه 56 با پاس خوب سعید آقایی و بازی بدون توپ کی‌ روش شوت محکمی را روانه دروازه دخسوس کرد تا دومین گل سپاهان به ثمر برسد‌.
بازی در ادامه با حملات دو تیم پیگیر شد اما هر دو تیم به خصوص سپاهانی با فرصت سوزی نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد و سپاهان به 3 امتیازی پرسپولیس برسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96353/سپاهان-ماشین-سازی-پیروزی-سپاهان-با-فرصت-سازی‌های-متعدد
بستن   چاپ