پیام سپاهان
مسلمان: بازی با پدیده فینال هفته‌های آخر لیگ است
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:10:20
پیام سپاهان - بازیکن با تجربه سپاهان می‌گوید پدیده تیم خوبی است که بازی تیمش در هفته آینده فینال هفته‌های آخر لیگ است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محسن مسلمان پس از برتری دو برصفر تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی امروز پیروز شویم و از هواداران هم برای حمایتی که داشتند تشکر می‌کنم. توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را به دست آوریم.
وی در خصوص شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: فوتبال است و هزار اتفاق در آن رخ می‌دهد.2 هفته باقی مانده، پرسپولیس باید دو بازی خود را پیروز شود و ما هم همچنین. ما هم شانس قهرمانی داریم و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم برای قهرمانی و اگر نشد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا.
وی در خصوص بازی هفته آینده سپاهان با پدیده اظهار کرد: بازی با پدیده فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان باشد، فینال هفته‌های آخر لیگ است. پدیده تیم خوب و منسجمی است و بازی سختی در پیش داریم.
بازیکن سپاهان در مورد مدت قراردادش با سپاهان خاطر نشان کرد: قراردادم تا آخر فصل است و صحبتی هم نشده است. باید صبر کرد ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
مسلمان گفت: تمام تلاشمان را برای گرفتن نتیجه و قهرمانی در لیگ انجام می‌دهیم. البته حذفی را هم داریم و در آن جا هم فرصت گرفتن جام را دارم البته اگرشانس نداشتیم باید بتوانیم سهمیه لیگ قهرانان آسیا را به دست آوریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96357/مسلمان--بازی-با-پدیده-فینال-هفته‌های-آخر-لیگ-است
بستن   چاپ