پیام سپاهان
کیانی: حسرت امتیازاتی را که ازدست دادیم، می‌خوریم
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:10:27
پیام سپاهان - بازیکن تیم سپاهان گفت: در بعضی از بازی‌ها گذشته بدشانس بودیم چرا که اگر توپ‌هایمان در آن رقابت‌ها وارد دروازه می‌شد جایگاهمان خیلی بهتر بود و الان حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مهدی کیانی پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در مقابل تیم مهاجری داریم، به آن‌ها تبریک می‌گویم، تیم خوبی هستند که شکست دادن این تیم کار آسانی نبود.
وی افزود: در طول هفته گذشته همه تیم برای این بازی تمرین و تمرکز کامل داشتند. هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بازی خیلی خوب و لذت بخشی را تماشا کردند.
بازیکن تیم سپاهان در خصوص وضعیت و جایگاه فعلی سپاهان گفت: درست است که الان حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم، اما گذشته، تمام شده است و دو بازی حساس پیش رو داریم. تیم ما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آورد، اگر توپ‌هایمان در آن بازی‌ها وارد دروازه می‌شد جایگاهمان خیلی بهتر بود.
کیانی ادامه داد: بازهم به همه اعضای تیم تبریک می‌گویم که با تمام وجود کارکردند تا دل هواداران را شاد کنند. امیدواریم دو بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم، پرسپولیس هم امتیاز نگیرد تا قهرمان شویم.
وی در ارتباط با وضعیت قراردادش با سپاهان گفت: هنوز تصمیمی نگرفتم و به خاطره اینکه همیشه قراردادهایم را یک‌ساله می‌بندم آخر فصل تصمیم گیری می‌کنم. امیدوارم بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس و بازی‌های باقی مانده را برنده شویم تا بعد از آن تصمیم گیری کنم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96359/کیانی--حسرت-امتیازاتی-را-که-ازدست-دادیم،-می‌خوریم
بستن   چاپ