پیام سپاهان
مهاجری:
عدم تمرکز مشکل همیشگی تیم ماشین سازی است
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 04:11:04
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ما خوب بازی گردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما مشکل همیشگی ما یعنی عدم تمرکز ما را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا مهاجری شامگاه جمعه پس از شکست دو بر صفر ماشین سازی در برابر سپاهان در نشست خبری با اصحاب رسانه، پیرامون این دیدار اظهار داشت: به نظرم امروز فوتبال با ما بی‌رحم بود و سپاهان هم با موقعیت‌شناسی خود مسابقه را پیروز شد. ما تا پیش از گل نخست سپاهان، موقعیت‌های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم؛ همچنین پس از دریافت گل، همچنان موقعیت داشتیم اما به حریف فرصت دادیم و او این فرصت‌ها را بر خلاف ما از دست نداد.
ایجاد موقعیت 90 درصدی در برابر سپاهان کار سختی است که از پس آن بر آمدیم
وی افزود: به هر حال ایجاد چندین موقعیت 90 درصدی در اصفهان و در برابر سپاهان کار سختی است که ما از پس آن بر آمدیم اما از این موقعیت‌ها متأسفانه استفاده نکردیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عدم تمرکز را مهمترین عامل ناکامی ماشین سازی دانست و افزود: ما با تغییرات متعددی که در جریان بازی ایجاد کردیم موفق به خلق موقعیت شدیم اما متأسفانه مشکل همیشگی ما یعنی عدم تمرکز عامل ناکامی تیم ما شد. دو بازی پیش رو را با قدرت انجام می‌دهیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.
وی ادامه داد: ما در دو بازی بعدی نیز مانند همین بازی با قدرت مسابقه می‌دهیم اما امیدوارم در بازی‌های آینده خوش شانس باشیم. پیام نیازمند دروازه بان خوبی است اما بازیکنان ما هم باید با تمرکز بیشتری ضربه می‌زدند.
شکست خوردیم و دیگر شائبه تبانی وجود نخواهد داشت
مهاجری در پاسخ به سوالی مربوط به برخی شایعه‌ها مبنی بر بازی ماشین سازی به سود تراکتورسازی تصریح کرد: همه حرف‌هایی که گفته شد نوش جان ما. ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم به هر حال ما امروز شکست خوردیم و دیگر شائبه تبانی وجود نخواهد داشت اما فکر می‌کنم مشکل ما این است که با قدرت به میدان می‌رویم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96376/عدم-تمرکز-مشکل-همیشگی-تیم-ماشین-سازی-است
بستن   چاپ