پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
انتشار آگاهانه یا ناآگاهانه اخبار نادرست هماهنگی با دشمن است
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 13:35:50
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت : کسانی که خبرهای نادرست را آگاهانه و یا ناآگاهانه در سایت و یا خبرگزاری منتشر می کنند و به نوعی به دنبال خودشیرینی هستند باید بدانند که با دشمنان و معاندان نظام هماهنگ شده اند و خدمتی به مردم نکرده اند.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز جمعه در اجلاس شوراهای اسلامی استان اصفهان در فرهنگسرای شهرستان خوانسار با اشاره به انتشار شایعه اخیر سهمیه بندی بنزین در سایت یکی از خبرگزاری های کشور، افزود: برخی از افراد با توجه به این شایعه بی اساس و هجوم به جایگاه های عرضه سوخت موجب افزایش مصرف بنزین از پنج میلیون و 200 هزار لیتر در شرایط عادی به مقدار 11 میلیون لیتر شدند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: این گونه رفتارها موجب می شود که ما به خودمان ضربه بزنیم و دیگر چه انتظاری از دشمن می توانیم داشته باشیم.
رضایی همچنین با اشاره به حضور و سخنان روز قبل خود در جمع معلمان گفت: در تجمعی که چند هفته قبل قرار بود از سوی معلمان صورت بگیرد بنده به عنوان رییس شورای تامین استان دستور دادم که با نهایت ادب و احترام با آنها برخورد شود ولی در آن جمع یک ضد انقلاب اقدام به پخش گاز فلفل کرده و سپس این اقدام را استفاده از گاز اشک آور و به نیروی انتظامی نسبت داده بودند.
وی خاطرنشان کرد: در این تجمع 28 نفر دستگیر شدند که 19 نفر آنها نه معلم و نه اصفهانی بودند و 6 نفر دیگر معلم بودند ولی اصفهانی نبودند و 2 نفر بازنشسته بودند که همان روز آزاد شدند و یک نفر سوابقی ضد انقلابی داشت.
استانداراصفهان افزود: با توجه به اینکه اصفهان رسالت بالاتری در مقایسه با استان های دیگر دارد و این خطه سرزمین شهیدان و سرداران نام آوری همچون همت ها، خرازی هاست سرکرده منافقان پس از آن تجمع برای معلمان اصفهان پیام داد.
رضایی در ادامه طرح قطار سریع السیر تهران - اصفهان را یکی از طرح های مهم استان و کشور عنوان کرد و گفت: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی ، این طرح مهم و بزرگ با 13،6 میلیارد یوان ساپورت مالی شده است و اجرای آن می تواند کمک بزرگی به اقتصاد کشور کند زیرا اصفهان استان معین تهران است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سالجاری و شرایط سخت امسال نسبت به سال های دیگر از مدیران و اعضای شوراهای اسلامی استان درخواست که با همدلی و همزبانی و در کنار یکدیگر بودن این مشکلات را پشت سربگذارند.
رضایی از شوراهای اسلامی استان خواست که مطالبات خود را توام با امکانات روز و شرایط حاضر طرح کنند و افزود: در شرایط تحریم ناجوانمردانه استکبار جهانی هستیم و باید سعی شود تا هرآنچه قابل اجرا و عمل است صورت گیرد.
استاندار اصفهان همچنین با قدردانی از مردم نوع دوست اصفهان در کمک به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان گفت: در این راستا کمک های مردمی اصفهان رتبه اول را در کشور به خود اختصاص و جواب بسیاری از نامهربانی ها را با مهربانی داد.
وی با اشاره به اینکه 87 درصد جمعیت استان را شهرنشینان تشکیل می دهند گفت: زحمات این جمعیت به عهده شوراهای اسلامی شهرهاست که از آنها قدردانی می شود.
استاندار اصفهان گفت: مساله اشتغال خوانسار پس از موضوع آب دغدغه بزرگ و مهمی است که باید برای آن چاره اندیشی صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: هر کس بتواند یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و در مقابل کسی که باعث شود یک شغل کم شود به عنوان خیانت به دادگاه ویژه اقتصادی استان معرفی می شود.
رضایی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال در این شهرستان هر کاری که نیاز باشد انجام خواهیم داد گفت: این نکته مهم است که طرح ها نباید برخلاف سیاست های آمایشی استان باشد.
وی بر مجوز ندادن به طرح های صنعتی آب بر و همچنین طرح هایی خارج از برش شهرستانی و نیازهای آن تاکید کرد و گفت: از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان می خواهیم که با رایزنی با سرمایه گذاران و خیران سعی کنند که مساله اشتغال این منطقه رفع شود.
** رونق تولید بزرگترین و مهمترین اقدام برای توسعه اقتصاد اسلامی است
امام جمعه خوانسار نیز در این جلسه گفت: نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، مهمترین و بزرگترین اقدام برای توسعه اقتصادی اسلامی و صدور انقلاب به سراسر دنیاست.
حجت الاسلام والمسلمین رسول حاجی کریمی در این اجلاس افزود: رونق تولید می تواند منجر به تولید اشتغال شود و این همان چیزی است که دشمنان نمی خواهند محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون کشور ما به لحاظ منابع طبیعی و انسانی که 2 رکن اقتصادی به شمار می آید بسیار مستعد و آماده هر گونه سرمایه گذاری و توسعه است.
استاندار اصفهان در سفر یکروزه به شهرستان خوانسار در بدو ورود با حضور بر سر مزار شهیدان این خطه به مقام شامخ آنان ادای احترام و سپس آستان مقدس امامزاده احمد بن محمد بن علی النقی (ع) را زیارت کرد.
رضایی در ادامه این سفر از زیرگذر روستای سنگ سفید که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در حال احداث است بازدید کرد؛ این زیر گذر دسترسی روستاهای مجاور را به شهرستان خوانسار تسهیل می کند.
همچنین در ادامه از پروژه کنار گذر این شهرستان با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال بازدید کرد و در خصوص چگونگی عملیات اجرایی این کنار گذر با مسوولان استان و شهرستان و پیمانکار پروژه گفت و گو کرد.
بازدید از سد مخزنی باغکل در کیلومتر 2 جاده خوانسار به اصفهان که بر روی رودخانه باغکل احداث شده‌ است از دیگر برنامه های استاندار اصفهان در این سفر بود.
طول تاج سد باغکل 770 متر، عرض تاج 12 متر، ارتفاع تاج از کف دریاچه60 متر، سر ریز آن در 50 متری و گنجایش مخزن پنج میلیون و 800 هزار متر مکعب آب است و هم اینک پنج میلیون متر مکعب آب در این سد مخزنی موجود است.
خوانسار با دارا بودن 892 کیلومتر مربع مساحت ، یک شهر ، 18 روستا و 23 هزار و 500 نفر جمعیت دارای آب و هوای معتدل است و در 160 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
/6022 / 6994

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96402/انتشار-آگاهانه-یا-ناآگاهانه-اخبار-نادرست-هماهنگی-با-دشمن-است
بستن   چاپ