پیام سپاهان
در آستانه ماه رمضان؛
130 روحانی از کاشان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 13:35:56
پیام سپاهان - کاشان - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از اعزام 130 روحانی و مبلغ از این شهرستان به مناطق مختلف کشور در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: افزون بر 30 نفر از این روحانیون و مبلغان با هدف تبلیغ و ترویج قرآن کریم، بیان و روشنگری معارف اسلامی و پاسخ به شبهه های دینی به استان های چهارمحال و بختیاری، کرمان، لرستان و هرمزگان اعزام شدند.
وی افزود: 100 نفر از روحانیون نیز از سوی اداره تبلیغات اسلامی کاشان به نقاط روستایی این شهرستان اعزام شدند تا به تبیین فضیلت های ماه مبارک رمضان، پرسش و پاسخ احکام و مبانی اعتقادی و نشست های ادعیه بپردازند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان همچنین از برگزاری 700 جلسه قرآنی در مسجدها، تکیه ها و هیات های مذهبی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: 25 محفل جزء خوانی قرآن در بوستان ها، بقعه های متبرکه و مسجدها همزمان با ماه میهمانی خدا برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به وجود 20 مدرسه قرآنی با برگزاری جلسه های تفسیر و تلاوت کلام الله مجید یادآور شد: موسسه حضرت زینب (س) کاشان نیز در قالب طرح بینات 22 ، تفسیر سوره مبارکه غافر را ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.
14 حوزه فعال با بیش از 2 هزار و 500 طلبه برادر و یکهزار و 500 طلبه خواهر در منطقه کاشان وجود دارد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96409/130-روحانی-از-کاشان-به-مناطق-مختلف-کشور-اعزام-شدند
بستن   چاپ