پیام سپاهان
تخصیص یک میلیارد تومان جهت رفع معارض در محور اصفهان-اردستان
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 15:17:16
پیام سپاهان - از سوی اداره کل راه وشهرسازی، یک میلیارد تومان جهت رفع معارض در محور اصفهان – اردستان اختصاص یافت.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان اردستان که با حضور معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی از پروژه احداث باند دوم اصفهان به اردستان انجام شد، تصمیمات مهمی برای رفع مشکلات احداث این پروژه اتخاذ شد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: از روستای دیزلو به سمت اردستان با توجه به وجود معارض به ویژه لوله های انتقال آب با فشار بالا باید تدابیری اندیشیده می شد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر شد تا با مشارکت آب و فاضلاب این مهم به سرانجام برسد.
عباس صالحی افزود: تصمیم بر آن شد تا اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از سوی راه وشهرسازی استان برای تهیه لوله انتقال آب اختصاص و اجرای پروژه نیز توسط اداره آب و فاضلاب انجام پذیرد.
این محور با توجه به وجود قوس خطرناک در مسیر از جمله نقاط پرحادثه ای بوده که رفع آن در اولویت های راهسازی استان بوده که هشت کیلومتر آن به مرحله بیس رسیده و آماده آسفالت و 3 کیلومتر با رفع مشکلات انتقال آب نیز با سرعت در حال انجام و تکمیل خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96434/تخصیص-یک-میلیارد-تومان-جهت-رفع-معارض-در-محور-اصفهان-اردستان
بستن   چاپ