پیام سپاهان
مهسا مردانی: سطح رقابت‌های پومسه یونیورسیاد از قهرمانی جهان هم بالاتر است
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 15:17:45
پیام سپاهان - سرمربی اصفهانی تیم ملی پومسه دانشجویان ایران گفت: چهره‌های شاخص جهان در رقابت‌های یونیورسیاد ایتالیا به میدان می‌آیند و سطح این رقابت‌ها از مسابقات جهانی نیز بالاتر است.
مهسا مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو پومسه بانوان ایران برای حضور در سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، اظهار کرد: اردوی تیم ملی از هفته گذشته با حضور 6 پومسه‌کار در فدراسیون تکواندو آغاز شد که از بین این نفرات 3 نفر نهایی با برگزاری رقابت انتخابی معرفی خواهند شد. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه نفرات آماده‌اند تا در این رویداد بزرگ برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
سرمربی تیم پومسه دانشجویان ایران با تاکید بر سطح بالای رقابت‌های دانشجویان جهان گفت: این رقابت‌ها المپیک دانشجویان است و چهره‌های شاخص جهان در این رویداد حاضر می‌شوند تا جایی که سطح کیفی آن حتی از رقابت‌های قهرمانی جهان نیز بالاتر است.
او با بیان این که شرایط این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر نیز با آمادگی بالا در این رویداد حاضر می‌شوند و قطعاً شرایط سخت خواهد بود. کشورهایی مثل کره‌جنوبی، مکزیک، دانمارک، چین‌تایپه، ویتنام و … از جدی‌ترین رقیبان ما محسوب می‌شوند که همگی برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها پا به این رقابت‌ها می‌گذارند، با این وجود ما نیز تیمی خوب عازم این مسابقات می‌کنیم و نفرات‌مان برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها آماده‌اند.
مردانی درباره پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی بانوان در این رقابت‌ها نیز گفت: پیش‌بینی در چنین رویدادی که سطح بالایی دارد کار سختی است اما ما همه توان خود را به کار می‌گیریم تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم. رقابت‌ها در بخش‌های انفرادی، میکس و تیمی برگزار می‌شود و ما در هر 3 بخش برای کسب بهترین نتیجه تمرینات خوبی را پشت گذاشتیم و از نفرات با تجربه بهره می‌بریم. امیدوارم با کسب نتیجه خوب مزد زحمات‌مان را بگیریم و به کاروان ورزشی ایران در جدول مدال‌ها کمک کنیم.
وی در پایان با تشکر از مسئولان فدراسیون‌های ورزش‌های دانشگاهی و تکواندو گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در اردو حاکم است و بدون مشکل تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96455/مهسا-مردانی--سطح-رقابت‌های-پومسه-یونیورسیاد-از-قهرمانی-جهان-هم-بالاتر-است
بستن   چاپ