پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران در مجلس:
منطقه کاشان و آران و بیدگل با کمبود شدید معلم مواجه است
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 15:18:21
پیام سپاهان - آران و بیدگل - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه کاشان و آران و بیدگل با کمبود شدید معلم مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ظهر یک شنبه در آئینی همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان نمونه و بازنشستگان فرهنگی شهرستان آران وبیدگل در سال تحصیلی 98-97 تجلیل شد.
در این آئین از 22 معلم نمونه استانی و منطقه‌ای و همچنین 93 بازنشسته فرهنگی در سال 98-97 در محل تالار امام رضا (ع) آموزشگاه ابریشم چی تجلیل شد.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ معلم اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان آران و بیدگل به واسطه علم و تجربه بالا در تدریس و همچنین قدرت بالای معنوی همواره در کشور زبانزد بوده‌اند.
سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به کمبود شدید معلم در منطقه آران و بیدگل و کاشان افزود: با توجه به اینکه امسال نیز تعداد زیادی از فرهنگیان شهرستان در آستانه بازنشستگی هستند و کمبود معلم بیشتر احساس خواهد شد فرهنگیان درخواست تمدید حضور و فعالیت خود را ارائه دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به کمبود معلم در منطقه، استفاده از معلمان طرح خرید خدمات در دستور کار قرار گرفته است که این معلمان برای تدریس بهتر و موفق تر در کلاس‌های درس نیازمند دوره‌های فشرده آموزش و تدریس هستند.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آموزش و پرورش آران و بیدگل با توجه به حمایت مناسب خیران از ظرفیت این خیران برای آموزش بهتر افرادی که قرار است در طرح معلمان خرید خدمات شرکت کنند استفاده کند.
گفتنی است در سال جدید تحصیلی حدود 150 معلم آران و بیدگلی بازنشسته می‌شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96477/منطقه-کاشان-و-آران-و-بیدگل-با-کمبود-شدید-معلم-مواجه-است
بستن   چاپ