پیام سپاهان
اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان به نرخ تنظیم بازار توزیع می شود
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 2:17:08 PM
ایرنا
پیام سپاهان- سید حسن قاضی عسگر روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری اصفهان افزود: در این راستا هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین اقلام ضروری و مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
وی اظهار داشت: دستگاههای ذیربط آماده هستند تا اقلام مورد نیاز مردم را به نرخ تنظیم بازار توزیع کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه برخی افراد فرصت طلب اقدام به احتکار برخی از اقلام اساسی کرده اند، افزود: در طرح ضیافت که توسط سازمان های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت اجرا می شود، بخش نظارتی این سازمان ها با جدیت و قاطعیت با افرادی که اقدام به گران‌فروشی یا احتکار کالاهای اساسی می کنند برخورد خواهد کرد.
قاضی عسگر از شهروندان خواست در صورت مشاهده احتکار کالاهای اساسی با شماره های 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند و موارد را گزارش دهند.
وی با اشاره به اینکه به زودی با عرضه شکر، مرغ، خرما، روغن و سایر اقلام غذایی، بازار بطور مجدد به آرامش می رسد، افزود: مردم باید کالاهای مورد نیاز خود را به اندازه مصرف فراهم کنند و در زمینه کمبود کالاهای اساسی نگرانی نداشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه تنظیم بازار باید با رعایت مکانیزها و سازوکارهای بازار انجام شود، افزود: باید بخش خصوصی بدون دخالت دولت اقدام به صادرات و واردات کند و با توجه به وظیفه مدیریت استان در نظارت و کنترل بازار، در صورت بروز کمبود، دولت نسبت به واردات به موقع اقدام می کند تا کنترل لازم صورت گیرد.
حدود 250 هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96494/اقلام-مورد-نیاز-مردم-در-ماه-رمضان-به-نرخ-تنظیم-بازار-توزیع-می-شود
بستن   چاپ