پیام سپاهان
مسئول کمیته سافتبال استان اصفهان:
21 تیم در دومین دوره لیگ استان شرکت داشتند
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 - 05:54:35
پیام سپاهان - مسئول کمیته سافتبال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به این که در دومین دوره لیگ سافتبال دختران استان اصفهان 420 شرکت‌کننده در قالب 21 تیم شرکت داشتند، گفت: اگر حمایت‌ بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم به معنای واقعی قطب سافتبال کشور شویم.
رؤیا زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، با اشاره به نتایج دومین دوره لیگ سافتبال دختران استان اصفهان که در 3 رده سنی 12-10 سال، 15-12 سال و 18-15 سال شرکت داشتند، اظهار کرد: امسال استقبال بسیار خوبی برای برگزاری لیگ داشتیم، سال گذشته در دو رده سنی مسابقات را برگزار کردیم و امسال با توجه به همکاری و تعاملی که آموزش و پرورش شهرستان‌ها و همچنین هیئت‌های شهرستان با ما داشتند رده سنی 15 تا 12 هم اضافه شد.
وی افزود: نیروها و استعدادهای بسیار خوبی را مشاهده کردیم که در صورت داشتن وسایل و تجهیزات و برنامه‌ریزی که فدراسیون می‌تواند برای آن‌ها داشته باشد اصفهان این ظرفیت و پتانسیل را دارد که به معنای واقعی قطب سافتبال بانوان بااستعدادهای بسیار خوب شود.
وی با اشاره به کمبود تجهیزات برای رشد و توسعه سافتبال گفت: متاسفانه در برگزاری مسابقات کمبود تجهیزات بسیار آزارمان داد. با کمک مدارس و آموزش‌وپرورش و همچنین هیئت‌های شهرستانی وسایلی را تهیه کردیم و در اختیار مدارس قراردادیم که از ابتدای سال تحصیلی در زنگ ورزش تحت آموزش قرار گرفتند و توانستند با آمادگی خیلی خوب در مسابقات لیگ استان شرکت داشته باشند که باید در این راستا از مدیران و معلمان این مدارس و نواحی آموزش‌وپرورش مربوطه، روسای هیئت‌های شهرستان و هیئت انجمن‌های ورزشی استان تشکر کنم.
مسئول کمیته سافتبال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: حتی توپ‌های آموزشی که در اختیار آن‌ها است استاندارد مسابقات نیست، استقبال و علاقمندی دانش آموزان برای یادگیری بسیار زیاد است و گاهی میزان اشتیاق و توانمندی آن‌ها ما را شگفت‌زده می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 1200 ورزشکار سافتبال در سطح دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح استان در حال آموزش و فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: مدارس سما در نجف‌آباد، چند مدرسه در فلاورجان و همچنین شهر اصفهان در مقاطع مختلف تحصیلی با کمیته سافتبال همکاری بسیاری خوبی دارند.
زنگنه اظهار کرد: در دومین دوره لیگ استان 420 ورزشکار در قالب 21 تیم حضور داشتند، به‌طورقطع با فعال شدن شهرستان‌های شاهین‌شهر، دهاقان و مدارس بیشتری در شهرهای اصفهان و نجف‌آباد سال آینده کار سخت‌تری خواهیم داشت و برای بالاتر بردن سطح لیگ در نظر داریم سال آینده مسابقات لیگ استان را به‌صورت لیگ برتر استان و دسته یک برگزار کنیم.
وی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی خوب و منظم انجمن‌ سافتبال و بیس بال فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: در حال حاضر در خصوص رشته سافتبال همه در خواب هستند و تنها چند مورد برنامه در رشته بیس بال داشتیم، البته در استان اصفهان با حمایت خوب هئیت سعی کردیم برنامه‌های خوب و متنوعی را به‌صورت منظم داشته باشیم.
نتایج دومین دوره لیگ سافتبال دختران استان اصفهان:
رده سنی 10 تا 12 سال:
اصفهان قهرمان شد و تیم‌های تلاش نجف آباد و ورزشکاران کوچک اصفهان دوم و سوم شدند.
رده سنی 12 تا 15 سال:
شاه بوف نجف‌آباد بر سکوی نخست ایستاد، پارسیان اصفهان دوم شد و تیم قرقی نجف‌آباد بر سکوی سوم قرار گرفت.
رده سنی 15 تا 18 سال:
تیم‌های عقاب طلایی نجف‌آباد و پارسا اصفهان اول و دوم شدند.
متاسفانه به دلیل تأخیر آموزش‌وپرورش شهرستان فلاورجان برای ثبت بازیکنان در سامانه و اخذ مجوز لازم، دیدار رده‌بندی رده سنی 18 تا 15 سال بین تیم‌های پرشیا فلاورجان و تیم شاهین بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96538/21-تیم-در-دومین-دوره-لیگ-استان-شرکت-داشتند
بستن   چاپ