پیام سپاهان
سازمان لیگ اعلام کرد؛
برگزاری فینال جام حذفی با حضور ملی پوشان پرسپولیس و سپاهان
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 - 05:54:45
پیام سپاهان - با اعلام مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، ملی پوشان تیمی که راهی فینال جام حذفی شود (پرسپولیس یا سپاهان) در اردوی تیم ملی حضور نخواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید فتاحی درباره برگزاری فینال جام حذفی که با «فیفادی» و حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی همزمان شده است، گفت: به خاطر اینکه بازی‌ها با شب قدر همزمان نشود، برنامه بازی نیمه نهایی جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان تغییر کرد. فینال جام حذفی هم 12 خرداد برگزار می‌شود.
وی افزود: به خاطر همزمانی این تاریخ با اردوهای تیم ملی، درخواست کردیم ملی پوشان پرسپولیس یا سپاهان که قطعاً یکی از آنها فینالیست می‌شوند، در اختیار باشگاهشان باشند.
مسئول مسابقات سازمان لیگ درباره تهدید باشگاه داماش مبنی بر عدم شرکت در فینال جام حذفی در اعتراض به اشتباه داوری تصریح کرد: متأسفانه این موضوع دارد به یک رویه تبدیل می‌شود. سال گذشته هم تیم خونه به خونه این رویه را رفت ولی در نهایت در فینال شرکت کرد. هنوز باشگاه داماش به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نکرده است. امیدواریم تیم خوب داماش در فینال حاضر شود. اگر هم حاضر نشود عواقبش در قانون پیش بینی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96546/برگزاری-فینال-جام-حذفی-با-حضور-ملی-پوشان-پرسپولیس-و-سپاهان
بستن   چاپ