پیام سپاهان
تدابیر لازم برای اسکان مسافران هواپیمای فرانسوی در اصفهان اتخاذ شد
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 18:11:44
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تدابیر لازم برای اسکان احتمالی مسافران هواپیمای فرانسوی پرواز پاریس - بمبئی در اصفهان اتخاذ شده است.
به گزارش ایرنا، هواپیمای فرانسوی با 267 مسافر ساعت 19 و 25 دقیقه شامگاه روز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود اضطراری کرد.
منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اصفهان افزود: پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF218 امروز به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی اصفهان فرود اضطراری کرد و تا این لحظه در فرودگاه مستقر است.
وی با بیان اینکه همه سرنشینان سالم و داخل هواپیما هستند، اظهارداشت: خدمات ایمنی بمنظور رفع نقص فنی هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشور و عوامل فرودگاه اصفهان در حال انجام است.
شیشه فروش اضافه کرد: اگر مقرر شد که هواپیمای فرانسوی امشب در اصفهان بماند، همه تدابیر لازم برای اسکان مسافران این هواپیما در اصفهان و تعدادی از هتل های آن اتخاذ شده است.
پایگاه اینترنتی'اکسپرس'فرانسه در خبری فوری از خروج یک فروند هواپیمای ایرفرانس از سیستم رادار در آسمان شهر اصفهان خبر داد.
این پایگاه خبری اینترنتی گزارش داد که پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF218 که از پاریس عازم بمبئی هند بود، بطور غیر منتظره ای در آسمان شهر اصفهان از رادار ناپدید شد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از 60 درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.
همچنین فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های تهران و 10 استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
3011/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96573/تدابیر-لازم-برای-اسکان-مسافران-هواپیمای-فرانسوی-در-اصفهان-اتخاذ-شد
بستن   چاپ