پیام سپاهان
ورزشکاران 35 رشته در جام رمضان اصفهان رقابت می کنند
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:45:59
پیام سپاهان - اصفهان- مسوول ورزش محلات اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت : ورزشکاران 35 رشته در مسابقات ورزشی جام رمضان این استان با عنوان "مولای عرشیان و بانوی قدسیان " با یکدیگر رقابت می کنند.
محسن رویگری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ایجاد نشاط شادی و انگیزه ورزشکاران ، علاقه مندان و خانواده های آنان را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود : این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتون، جودو ،کشتی، گلف ،کاراته، تیراندازی با تفنگ تیراندازی با کمان و برای اولین بار در پنج رشته معلولان شامل بسکتبال سه نفره ، والیبال نشسته، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و رشته بوچیا برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مسابقات فوتسال در بخش آقایان با شانزده تیم در سالن دانشگاه اصفهان از شانزده اردیبهشت آغاز شد و تا سیزده خرداد ادامه می یابد.
وی ادامه داد : مسابقات کشتی، کاراته، تکواندو ، کنگ فو و وزنه برداری در 2 بخش دختران و پسران در سالن ورزشی کوثر ملک شهر برگزار می شود.
به گفته وی مسابقات والیبال در سه ورزشگاه فردوان در منطقه هشت ، مجموعه ورزشی شهید قاضی منطقه دوازده و ورزشگاه امام خمینی در منطقه چهارده برگزار می شود.
رویگری بیان کرد : رشته ورزشی واتر پلو زیر چهارده سال با تعداد 6 تیم پانزده نفره در مجموعه ورزشی کرد آباد برگزار می شود.
مسوول ورزش محلات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد : بخش بانوان در رشته ورزشی تنیس روی میز به صورت آزاد شرکت کننده داشتیم که این مسابقات در خانه تنیس آغاز شده است.
وی گفت : در رشته ورزشی جودو در ورزشگاه شهید نصر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان که هر شب اهدای مدال و کاپ هم داریم.
این مسابقات پارسال با چهار و 500 شرکت کننده در هیجده رشته ورزشی برگزار و هزار و 450 مدال و حکم و کاپ قهرمانی به تیمها و نفرات برتر اهدا شد.
م/س/ 6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96598/ورزشکاران-35-رشته-در-جام-رمضان-اصفهان-رقابت-می-کنند
بستن   چاپ