پیام سپاهان
رفع ناهنجاری رفتاری در ورزشگاه ها نیازمند آموزشهاست
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:00
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: وقوع ناهنجاری های رفتاری در ورزشگاه ها ناشی از کمبود آموزش های فرهنگی در بین افراد جامعه است.
به گزارش ایرنا، محمد سلطان حسینی شامگاه روز چهارشنبه در نشست با اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد استان در این اداره کل افزود: بدرفتاری ها و اتفاقات ناگوار در ورزشگاه ها ناشی از بی توجهی نسبت به ارزش های اخلاقی است.
وی بیان کرد: آموزش ادب و احترام و رعایت حرمت ها نیاز امروز جامعه است و باید سرمایه گذاری ویژه ای در این خصوص انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به این که باید ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: یکی از فعالیت های ویژه سازمان های مردم نهاد باید فرهنگ سازی در عرصه های مختلف باشد.
وی ادامه داد: با اصلاح تفکر مردم نسبت به موضوعات مختلف اجتماعی بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد زیرا در زمان حاضر بسیاری از چالش های اجتماعی ناشی از تفکرهای غلط بعضی از مردم است.
وی با اشاره به اشتغالزایی و تروج فرهنگ کارآفرینی، تصریح کرد: با تقویت روحیه خودباوری و حمایت از جوانان فعالیت های اجتماعی و اقتصادی انجام می شود و جوانان مسیرهای پیشرفت را برای خود و جامعه فراهم می سازند.
سلطان حسینی یادآورشد: تا پیش از سال 92 در استان اصفهان 400 باشگاه ورزشی خصوصی در استان اصفهان راه اندازی شده بود که این آمار اکنون به هزار و 500 باب می رسد.
وی ادامه داد: این اتفاق مهم اجتماعی و اقتصادی توسط جوانان ایجاد شده که زمینه اشتغال 10 نفر به طور متوسط در باشگاه های ایجاد شده است.
وی مشارکت جوانان در تشکیل سازمان های مردم نهاد در استان اصفهان را قابل ملاحظه دانست و اظهار داشت: هم اکنون 200 باب تشکل مدنی توسط جوانان در استان تشکیل شد که زمینه مشارکت و فعالیت این قشر را برای تامین نیازهای اجتماعی را فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: عملکرد برخی از این تشکل ها به حدی بوده که سازمان ها و نهادهای اداری برای رفع نیازهای خود و خدمت رسانی بیشتر همکاری این نهادها را خواستار شده اند.
معاون فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان استان در رفع چالش های اجتماعی و همیاری با مسئولان نقش آفرین است.
رامین نعیمی ادامه داد: کمک به سیل زدگان، فرهنگ سازی، کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت بنیان خانواده ها و غنی سازی اوقات فراغت از برنامه های مهم سازمان های مردم نهاد جوانان این استان است که همدلی و همکاری بین این تشکل ها کیفیت کار را ارائه داده است.
2هزار سازمان مردم نهاد جوانان در کل کشور تشکیل شده که 200 باب آن مربوط به استان اصفهان است.
نخستین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور سال گذشته تشکیل شد و اساسنامه آن توسط معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.
نشست اعضای مجمع استانی سازمان های مردم نهاد استان اصففهان در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
/6026/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96599/رفع-ناهنجاری-رفتاری-در-ورزشگاه-ها-نیازمند-آموزشهاست
بستن   چاپ