پیام سپاهان
بررسی فنی صعود ذوب‌آهن به دور بعد لیگ قهرمانان از نگاه پیشکسوت این تیم
ذوب آهن افتخار فوتبال ایران در آسیاست / مدیرعامل باید به حرف هیات‌مدیره گوش دهد
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:23
پیام سپاهان - بازیکن پیشین ذوب آهن می‌گوید: این تیم با صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا افتخار فوتبال ایران در این قاره است.
محمد صلصالی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی دو بر دو ذوب‌آهن برابر الزوراء و صعود این تیم به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال این تیم بازی‌های خوبی را در این مسابقات پشت سر گذاشته بود و در دیدار دیشب هم کار سختی انجام داد که توانست در ورزشگاه حریف و در آن جو امتیاز کسب کند و صعودش را قطعی کند.
او ادامه داد: از حق نگذریم گروه این تیم آسان‌تر از استقلال و پرسپولیس بود و حتی در مرحله بعد هم قرعه خوبی در انتظار ذوب‌آهن خواهد بود. شاگردان منصوریان کار بزرگی انجام دادند و الآن آن‌ها هستند که افتخار فوتبال ایران در آسیا هستند. اگر ذوب‌آهن بتواند از النصر هم امتیاز بگیرد، به عنوان تیم اول صعود می‌کند که هم با روحیه بهتری در مرحله بعد ظاهر می‌شود و هم با تیم ساده‌تری روبه‌رو می‌شود. البته این نکته را هم بگویم که سطح تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بالا است و تیم‌ها اختلاف کمی با هم دارند.
صلصالی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد ذوبی‌ها در ادامه این مسابقات افزود: همه دوست دارند این تیم تا فینال برسد اما ذوب‌آهن برای این کار نیاز به تغییرات عمده دارد. ذوب‌آهن باید چند بازیکن را در پست‌های مختلف جذب کند و تیمش را تقویت کند زیرا در مراحل بعد باید با تیم‌های مثل السد و الهلال بازی کند.
او درباره حواشی به وجود آمده در این تیم اصفهانی مثل ممنوع المصاحبه شدن مدیرعامل این باشگاه تصریح کرد: حواشی باید توسط خود باشگاه کنترل شود و این مربوط به سیستم باشگاه است. همان‌طور که بازیکن باید به حرف سرمربی گوش دهد، مدیرعامل هم باید به حرف هیأت مدیره گوش دهد. این اختلاف‌ها تنها به تیم لطمه می‌زند و سودی ندارد. اگر این تیم بخواهد موفق باشد، باید بیش‌تر حواس‌شان به ذوب‌آهن باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96619/ذوب-آهن-افتخار-فوتبال-ایران-در-آسیاست---مدیرعامل-باید-به-حرف-هیات‌مدیره-گوش-دهد
بستن   چاپ