پیام سپاهان
خودزنی به سبک مدیران ذوب‌آهن/ آذری در آستانه برکناری!
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:24
پیام سپاهان - باوجود اینکه شب گذشته ذوب‌آهن به‌عنوان تنها تیم ایرانی صعود کننده به مرحله بعد مشخص شد، اما همچنان اعضا هیئت‌مدیره باشگاه با تفکراتی که مشخص نیست ناشی از چیست در پی ملتهب کردن اوضاع باشگاه هستند.
ذوب‌آهن که این روزها در مستطیل سبز عملکرد خوبی دارد در پشت درهای بسته و درون اتاق اعضا هیئت‌مدیره شرایط متفاوتی را می‌گذراند، داستان سریالی برکناری مدیرعامل بازهم تکرار شد، اما این بار بلافاصله پس از یک بازی سخت و نفس‌گیر در عراق.
دیگر عادتمان شده که به‌یک‌باره خبرهای غیرمنطقی و تصمیمات دورهمی افرادی که کمی تا قسمتی متخصص و بیشتر تحت تأثیر جو و روابط هیئت‌مدیره ذوب‌آهن هستند را بشنویم، هرچند قانونی در این مورد وجود ندارد، اما یک روز خبر رسید، هیئت‌مدیره تصمیم گرفته تا مدیرعامل خود را از هیئت‌مدیره کنار بگذارد و فرد جدیدی را جایگزین آن کند، تصمیمی که بیشتر کارشناسان و اهالی فوتبال فهمیدند پشت قضیه آن چیست و در آینده موضوعات دنباله‌دار آن نیز کم‌کم پیدا خواهد شد.
مدتی بعد مشغله کاری مدیرعامل و رسیدگی به مسائل کلان، خبر ممنوع المصاحبه شدن آذری را روی خروجی‌ها برد و جمشیدیان سخنگوی باشگاه، بلافاصله ممنوع المصاحبه بودن مدیرعامل را در ظاهر رد کرد، اما عملاً مشخص شد هیئت‌مدیره و دست‌های پشت پرده‌ای که درحرکت هستند می‌خواهند نقش و قدرت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن را کم‌رنگ‌تر از قبل کنند.
اوج تصمیمات به‌دور از منطق و رابطه‌ای اعضا هیئت‌مدیره را می‌توان در دو خبر اخیر دانست، جایی که هنوز مهر ورود تیم ذوب‌آهن به عراق نخورده بود که خبر پیچید اعضا هیئت‌مدیره تصمیم به برکناری سرپرست تیم گرفتند و بعد از آن خبر تأیید و تکذیب آن را هیچ‌کس اعلام نکرد، و هنوز نفهمیدیم حاج رسولی‌ها سرپرست است یا خیر؟
درحالی‌که ذوب‌آهن شب گذشته پس از یک بازی سخت و البته درگیرانه و حاشیه‌ای در دقایق پایانی کامبکی ناقص داشت و با کشیدن کار به تساوی، صعود خود به مرحله بعد را مسجل کرد تا تنها نماینده ایران در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشد، مدیران ارشد باشگاه امروز دستور جلسه عجیبی را دنبال می‌کنند و به دنبال برکناری سعید آذری هستند!

دو پست معنادار مدیرعامل ذوب‌آهن
اما آذری بعد از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دو پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، دو پستی که با توجه به تصمیم و خبر امروز کار هیئت‌مدیره را در مقابل افکار عمومی و فوتبال دوستان اصفهانی سخت کرد و باید دید دوباره چه تصمیم شاهکارانه ای خواهند گرفت، آیا این بار سناریوی تغییر مدیرعاملی که با جابجایی در هیئت‌مدیره و اتفاقات پس‌ازآن به تقویت آن پرداختند، عملی خواهد شد یا باید صبر کنند تا شرایط بهتری برای تصمیمات آن‌ها عملی شود.

یادداشت از: الهه مولادوست
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96620/خودزنی-به-سبک-مدیران-ذوب‌آهن--آذری-در-آستانه-برکناری!
بستن   چاپ