پیام سپاهان
نماینده مردم نطنز در مجلس:
مصوبه سهم یک درصدی نطنز از بودجه سایت هسته‌ای اجرایی نشده است
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:33
پیام سپاهان - نطنز- نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: مصوبه سهم یک درصدی نطنز از بودجه سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن که از مصوبات دولت احمدی نژاد است تاکنون اجرایی نشده است و پیگیر تخصیص این بودجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی صفاری نطنزی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز اظهار داشت: تخصیص سهم یک درصدی از بودجه سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن برای شهرستان نطنز از مصوبات دولت احمدی نژاد است و پیگیر تخصیص آن به شهرستان هستیم.
وی تصریح کرد: این مصوبه پس از سفر استانی احمدی نژاد به استان اصفهان و شهر نطنز اتفاق افتاده است و مستندات آن نیز موجود است.
نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس بیان داشت: متأسفانه این مصوبه تاکنون به طور مطلوب اجرا نشده است و حتی در پاسخ به پیگیری‌های صورت گرفته قبلی گفتند که مصوبه دولت قبلی است و قابل اجرا نیست.
وی بیان داشت: با اینکه سازمان انرژی اتمی در برخی حوزه‌های شهرستان مشارکت‌های مالی داشته است اما برای تحقق سهم نطنز از بودجه سایت هسته‌ای با جدیت تمام پیگیر هستیم.
10 میلیارد ریال برای لایروبی و مرمت قنوات نطنز اختصاص داده شد
صفاری نطنزی در خصوص مشکلات قنوات نطنز نیز گفت: در سال گذشته مبلغی بودجه برای رسیدگی به قنوات جذب شد و اخیراً هم با مذاکراتی که با وزارتخانه صورت گرفت اعتباری معادل 10 میلیارد ریال برای لایروبی و مرمت قنوات گرفتیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96629/مصوبه-سهم-یک-درصدی-نطنز-از--بودجه-سایت-هسته‌ای-اجرایی-نشده-است
بستن   چاپ