پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:
4 میلیون و 200 مشترک برق در استان اصفهان وجود دارد
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:34
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان کاشان را دومین شهر مصرف کننده برق استان اصفهان دانست و گفت: چهار میلیون و 200 مشترک در استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید علاقه مندان بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پیگیری نماینده و مدیریت برق منطقه تعرفه برق در چهار ماه از سال کاهش پیدا می‌کند، اظهار داشت: برای هر یک از شهرستان استان اصفهان حداکثر میزان بار مصرفی برق را تعیین شده و اگر هر شهرستانی از حدود تعیین شده فراتر مصرف داشته باشد، به صورت خودکار بار خاموشی را آن منطقه متحمل می‌شود.
وی با بیان اینکه امید است مردم در عدم افزایش بار نقش بسزایی داشته باشند افزود: تعداد مشترکان در استان اصفهان به چهار میلیون و 200 نفر می‌رسد که 24 هزار مشترک آن صنعتی و مابقی معمولی هستند و شهرستان کاشان نیز 190 هزار مشترک را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان کاشان را بعد از شهرستان اصفهان بیشترین مصرف کننده برق استان دانست و ابراز داشت: حدود دو هزار کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف ما در استان اصفهان است و دو هزار و 500 پست توزیع در منطقه داریم و نکته جالب آنکه شهرستان کاشان 70 هزار پایه روشنایی دارد که 16 درصد پایه‌های روشنایی استان اصفهان به کاشان اختصاص دارد.
وی از ساخت ساختمان برق منطقه کاشان خبر داد و گفت: این ساختمان در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این ساختمان حتی از ساختمان استان اصفهان بهتر و بزرگ‌تر است و لازم به ذکر است که این شهرستان بیشترین اعتبار را به خود تنها در بخش توزیع اختصاص داده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96633/4-میلیون-و-200-مشترک-برق-در-استان-اصفهان-وجود-دارد
بستن   چاپ