پیام سپاهان
معاون وزیر نیرو در کاشان:
صادرات 1800 مگاوات برق/ ظرفیت برق کشور به 81 هزار مگاوت می رسد
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:35
پیام سپاهان - کاشان - معاون وزیر نیرو با بیان اینکه هزار و 800 مگاوات برق صادر می‌کنیم، گفت: ظرفیت برق کشور به 81 هزار مگاوت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر ، همایون حائری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های برق منطقه کاشان اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت برق نصب شده در کشور به حدود 81 هزار مگاوات برق می‌رسد و همکاران ما در بخش نیروگاه این اماکن را برای تابستان آماده کرده‌اند و در منطقه کاشان نیز پیک مصرف 330 مگاوات برق بود در حالی که ظرفیت نیروگاه برق این شهرستان جمعاً هزار برابر است.
وی ضمن اشاره به پروژه‌های مختلف در منطقه کاشان افزود: با کلیه کشورهایی که مرز خاکی داریم ارتباط الکتریکی نیز داریم و با این ارتباط می‌توان پایداری برق آن کشورها را نیز ضمانت کنیم به نحوی که صادرات برق ما در تابستان به هزار و 800 مگاوات و واردات نیز به 400 مگاوات می‌رسد.
به گزارش مهر، معاون وزیر نیرو با دعوت سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از پروژه‌های برق منطق کاشان در سفری یک روزه به این شهرستان سفر کرده است.
تعرفه برق کاشان نیز در چهار ماه سال از خرداد تا شهریور بر اساس مصوبه هیئت دولت و با پیگیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از چهار گرمسیری به سه گرمسیری تغییر پیدا کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96634/صادرات-1800-مگاوات-برق--ظرفیت-برق-کشور-به-81-هزار-مگاوت-می-رسد
بستن   چاپ