پیام سپاهان
مدیر بنیاد مسکن نطنز:
میزان تخصیص اعتبارات عمرانی به نطنز عادلانه نیست
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:35
پیام سپاهان - نطنز- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نطنز گفت: میزان تخصیص اعتبارات عمرانی به نطنز از سوی استان اصفهان عادلانه نیست و وضعیت تقسیم بودجه بین شهرستان‌های استان نیازمند ساماندهی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی رضازاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نطنز اظهار داشت: میزان تخصیص اعتبارات عمرانی به نطنز عادلانه نیست و این وضعیت تقسیم بودجه بین شهرستان‌های استان نیازمند ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتری است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نحوه تقسیم اعتبارات در بین شهرستان‌های استان به گونه‌ای است که شهرستان نطنز با 40 روستا هم تراز شهرستانی با تعداد روستای خیلی کمتر، بودجه دریافت می‌کنند و تعداد روستاهای یک شهرستان در نظر گرفته نمی‌شود.
مدیر بنیاد مسکن نطنز در خصوص طرح هادی روستاها افزود: باید خوش‌بینانه به طرح‌های هادی روستایی نگاه کرد زیرا طرح هادی در روستاها با وجود برخی از مشکلات، مزایای بسیار بیشتری را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از ورود به حریم‌های ممنوعه اشاره کرد.
وی در پایان با اشاره به وضعیت آسفالت روستاها ابراز داشت: بنیاد مسکن در سال گذشته توانست با مشارکت دهیاری‌ها 54 هزار متر مربع از معابر خاکی در روستاها را آسفالت کند که این میزان آسفالت رقم کمی نیست و در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96635/میزان-تخصیص-اعتبارات-عمرانی-به-نطنز-عادلانه-نیست
بستن   چاپ