پیام سپاهان
در نخستین شب از ماه مبارک رمضان؛
3 زندانی محکوم مالی با مساعدت خیران اصفهانی آزاد شدند
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:42
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: همزمان با اولین شب از ماه مبارک رمضان و با اجرای برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت زمینه آزادی سه زندانی محکوم مالی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده در این برنامه یک شهر ضیافت اظهار داشت: 11 درصد از زندانیان استان اصفهان که یک هزار و 37 نفر را شامل می‌شود به دلیل جرایم مالی زندانی شده اند .
وی افزود: کل بدهی این افراد که 1.5 درصد از آنان را زنان و 98.5 درصد نیز مردان شامل می‌شود 250 میلیارد تومان است.
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در ادامه با قدردانی از کمک‌ها و مساعدت‌های مردم و خیرین استان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: 74 درصد جرایم غیرعمد از محکومین مالی، 21 درصد مهریه و 5 درصد هم مربوط به نفقه و عدم پرداخت دیون هستند.
وی با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه مردم، خیرین و نیکوکاران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اظهار داشت: سال گذشته استان اصفهان با آزادی یک هزار و 240 زندانی که 120 میلیارد تومان بدهی داشتند رتبه اول را در کشور کسب کرد.
هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با تعهد 50 میلیون تومانی در آزادی زندانیان سهیم شد
گرجی زاده گفت: در اولین شب از برنامه یک شهر ضیافت مبلغ 117 میلیون و 430 هزار تومان توسط مردم به صورت نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد و هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با تعهد 50 میلیون تومانی در این حرکت خیر سهیم شد.
وی ادامه داد: بدین ترتیب همزمان با اولین شب از ماه مبارک رمضان زمینه آزادی سه زندانی محکوم مالی فراهم شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96644/3-زندانی-محکوم-مالی-با-مساعدت-خیران-اصفهانی-آزاد-شدند
بستن   چاپ