پیام سپاهان
مردم اصفهان در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند
شنبه 21 ارديبهشت 1398 - 08:21:10
پیام سپاهان - اصفهان - راهپیمایی قشرهای مختلف مردم و مسوولان استان اصفهان در حمایت از تصمیم رئیس جمهوری و بیانیه شورایعالی امنیت ملی در مورد تعهدات برجام روز جمعه در شهرستان های استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، در این راهپیمایی که همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نمازجمعه برگزار شد، مردم استان اصفهان با سردادن شعارهایی در محکومیت آمریکا در خروج از برجام و اعمال تحریم های یکجانبه علیه ملت ایران، از کشورهای اروپایی خواستند تعهدات خود نسبت به برجام را عملیاتی کنند.
آنها همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و این همه لشکر آمده؛ به عشق رهبر آمده از امریکا به عنوان دشمن شماره یک ملت ایران نامبردند و از سربازان عرصه دیپلماسی کشور خواستند با افزایش تحرکات دیپلماسی خود با دفاع از منافع ملی مانع تحقق اهداف آمریکا شوند.
این راهپیمایی در مرکز استان از مصلای حضرت امام خمینی(ره) به سمت خیابان فرایبورگ و در شهرستان های استان در خیابان های منتهی به مصلای نمازجمعه برگزار شد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در واکنش به اقدام امریکا در خروج از توافق هسته ای و بازگرداندن تحریم ها از توقف فروش اورانیوم غنی سازی شده و آب سنگین برای مدت 60 روز خبرداد و گفت: اگر اروپایی ها در این مدت به جبران بپردازند ما هم به شرایط امروز برمی گردیم ولی اگر در پایان 60 روز به نتیجه ای نرسیم دو اقدام دیگر را در پیش می گیریم.
پیش از سخنان رئیس جمهوری، سفیران کشورهای عضو برجام شامل آلمان، انگلیس، چین، روسیه و فرانسه به وزارت امور خارجه دعوت و نامه رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه به آنها تسلیم شد.
همچنین شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در بیانیه ای خطاب به کشورهای عضو برجام اعلام کرد: ایران از 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.
7134/ 2093/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96658/مردم-اصفهان-در-حمایت-از-بیانیه-شورای-عالی-امنیت-ملی-راهپیمایی-کردند
بستن   چاپ