پیام سپاهان
کمبود نیروی متخصص در بیمارستان‌ بوعلی چادگان
شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 9:32:25 AM
ایسنا
پیام سپاهان- غلامعلی حاجی عرب در چادگان با اشاره به اینکه در بیمارستان بوعلی چادگان یک مرکز دیالیز در حال ساخت است، اظهار کرد: در راه‌اندازی این مرکز دیالیز، خیران اعلام آمادگی کامل کردند و دانشگاه علوم پزشکی نیز کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمت جدید در چادگان باعث رضایت شهروندان خواهد شد، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت ساختمان دیالیز از تابستان سال 96 در زمینی به مساحت 600 متر مربع و ظرفیت 12 دستگاه آغاز شده است که تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حاجی عرب با اشاره به اینکه مشکلی در بحث تجهیزات بیمارستانی فعلاً وجود ندارد، افزود: عمده مشکل این واحد بیمارستانی کمبود شدید نیروی انسانی و کمبود آمبولانس با توجه به بعد مسافت نسبتاً طولانی تا مرکز استان بوده است که مورد خودرو فعلاً با دریافت یک آمبولانس جدید دیگر مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان بوعلی چادگان در  اردیبهشت‌ماه سال 1395 در زمینی به مساحت 30000 متر مربع افتتاح شد که طی مدت زمان کوتاهی تجهیز و اکنون بالغ بر 60 نفر پرسنل دارد، اما نبود نیروی متخصص یکی از مشکلاتی است که فعلاً گریبان گیر این مرکز درمانی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان چادگان تأکید کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمت بی‌منت به مردم یکی از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بر همین اساس تکریم ارباب رجوع و مراجعان وظیفه اصلی مسئولان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های این مجموعه است و باید در این زمینه نهایت دقت انجام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96676/کمبود-نیروی-متخصص-در-بیمارستان‌-بوعلی-چادگان
بستن   چاپ