پیام سپاهان
منصوریان: ذوب آهن پلکانی رشد کرد
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 10:40:00 AM
ایرنا
پیام سپاهان- علیرضا منصوریان بامداد روز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در نشست خبری افزود: از این که پله پله پیشرفت کردیم خدا را شاکرم که امروز این جایگاه را به دست آوردیم.
وی با بیان این که این دیدار یکی از بهترین بازی های نیم فصل دوم ذوب آهن بود، اظهارداشت: در تیم ما جوانان به بلوغ تاکتیکی رسیدند و آن چرا خواستیم در زمین به خوبی انجام دادند، این بازی همانند دیدار با الوصل برای ما بود، بازی را کنترل کردیم و توانستیم گل بزنیم و پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد : امروز معراج اسماعیلی گلر تیم ملی امید برای اولین بار به جای محمد باقر صادقی که مصدوم شد به میدان رفت و روز خوبی را پشت سر گذاشت.
منصوریان تصریح کرد : تیم فولاد خوزستان در دیدار امروز باز خوبی را مقابل ما به نمایش گذاشت و سرمربی این تیم افشین قطبی که به او مدیون هستم، وقتی او در تیم ملی بود من دستیارش بودم و تفکرات من را تغییر داد و تاثیر بسزایی در پیشرفت من داشت.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان این که در زمان مناسب به تیم ذوب آهن امدم ، گفت: سرمربی پیشین ذوب آهن امید نمازی برای این تیم زحمت کشید و زمانی که من آمدم حاشیه ای در تیم نبود.
منصوریان اظهارداشت: امروز با منصور یزدی زاده مدیرعامل کارخانه و سعید آذری مدیرعامل باشگاه یک جلسه خوبی داشتیم که روز اتحاد ذوب آهن بود، در این راستا حمایت آنها برای تیم روحیه بخش بود و همه پشت پرچم ذوب آهن برای ایران بجنگیم که لیاقت می خواهد.
منصوریان همچنین با قدردانی از حمایت هیات مدیره از رسانه های اصفهان که پشت سرتیمشان هستند تشکر کرد گفت: در دیدارهای بعدی با قدرت به میدان خواهیم رفت و امیدوارم نتیجه بگیرم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96689/منصوریان--ذوب-آهن-پلکانی-رشد-کرد
بستن   چاپ